Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse og soppinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Hei!

Har hatt nyrebekkenbetennelse, og når det brøt ut for en måned siden ble det ufattelig vondt i underlivet..:!!!! svulmet opp, fikk sår inne i kjeden, som etterhvert som jeg sakte ble bedre så ut som "vorter" i tillegg til at jeg fikk blemmer rundt om i hele underlivet - klødde! og marerittet var vannlating... var helt forjævlig, kunne ikke gjøre annet enn å ligge hele dagen. Men nå er visstnok betennelsen over, men har "sopp" eller hva det nå er i underlivet enda... ingen blemmer eller liknende som sees lenger, nå bare klør det og er ømt. hvor lang tid pleier det å ta før cannesten funker? har sånn 6 dagers kur. vil bare bli kvitt plagene, prøvde å ligge med typen, men da "revna" d og begynte å blø... alddri skjedd før, føler meg veldig skjør nedentil. skjønner ikke helt hva som har vært galt med underlivet mitt, har vært plaget så utrolig mye med det nå.... noen som har lignende erfaring med nyrebekkenbetennelse og sopp i underlivet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke råd, bare medfølelse. Jeg hadde lungebetennelse nettopp, og gikk på lang antibiotikakur. Soppen kom jo med en gang antibiotikaen begynte å virke, og det verste var at jeg ikke kunne begynne å behandle soppen med en gang, pga at det ikke var noen vits i når jeg fremdeles gikk på antibiotika. Det var veldig ekkelt. Jeg brukte litt krem (Canesten) innimellom likevel, for å lindre litt. men nå som antibiotikakuren er over, virker det som om jeg nestne har blitt litt immun mot behandlingen (krem + stikkpille), pga at jeg har brukt kremen i så mange dager.

Det er litt av et styr, jeg prøvde å ha sex med samboeren etter lang tid i dag, og begynte også å blø og det "sprakk opp" litt.

Det var min lignende erfaring. Jeg pøser på med canesten en stund til, men er litt bekymret for at det skal ta SÅ lang tid før det går over. Vanligvis tar det bare et par dager.

Så irriterende med alt dette styret med underlivet.... Kjenner meg igjen i det du skriver...

Gjest Gjest
Skrevet

Sikker på det ikke er allergi mot canesten? Den har bivirkninger den som all annen medisin.

Gjest Gjest
Skrevet
Sikker på det ikke er allergi mot canesten? Den har bivirkninger den som all annen medisin.

Ja, jeg er sikker på d, for det er først nå etter at jeg er ferdig på antibiotika at jeg har brukt canesten;) mn tar så jææævlig med tid..! og jeg er bare 16 år så blir litt ork dette her.... er litt sjenert til snakke om problemene mine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...