Gå til innhold

Hjemmekontor


trifolii

Anbefalte innlegg

Hei!

Firmaet jeg jobber for skal snart tilby en del av sine ansatte hjemmekontor. Tanken er at vi da skal jobbe hjemmefra 1-2 dagen i uka. De har sagt at de skal holde telefon, datamaskin, skriver samt tellerskritt og vedlikehold av utstyr.

Spørsmålet mitt er: Er det vanlig at arbeidsgiver holder møbler også? Bord, stol, skuffer/skap ol. Dette representerer jo en betydelig utgift dersom vi må holde det selv.

Har noen av dere hjemmekontor? Kan dere si litt om hva dere har fått av arbeidsgiver og hva dere må holde selv.

Litt viktig for meg dette, da vi ansatte har mulighet for å komme med innspill nå.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sivi

Jeg hadde hjemmekontor hos min tidligere arbeidsgiver. Fikk da alt dette som din arbeidsgiver har tilbudt deg. Møblene var det aldri snakk om å få tilskudd til. Det var egentlig en forrutsetning at jeg hadde et egnet sted der jeg kunne sitte å jobbe. Men nå var det jeg som presset på for å få dette pga. at mye sykt barn på den tiden. Det var ikke et tilbud til alle.

Jeg likte hjemmekontor veldig godt, særlig fordi jeg hadde lang reisevei til jobben, og 1-2 dager hjemme i uka gav meg overskudd til å takle hverdagen, som var litt stressende på den tiden. Men det er viktig å ikke være for mye borte, da mister man en del av "korridorpraten" som jeg oppdaget var faktisk ganske viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...