Gå til innhold

Servantskap - hvor?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Skal ha et servantskap til et lite toalett. Vil at det skal være litt gammeldags/nostalgisk stil, ikke disse hypermoderne skapene som er så in nå med "rette linjer".

Hvor kan jeg finne dette? I kataloger ol er det bare baderomsinnredning i "moderne" stil.

Skal på sikt også ominnrede hele badet oppe og vil ha samme stil der....noen tips?

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kanskje høre med en snekker? Så kan du få det i akkurat den stilen du vil. Og du kan til og med få et underskap som tåler at det kommer litt damp i rommet. Det er ikke sikkert at det behøver å bli så dyrt.

Skrevet
Skal ha et servantskap til et lite toalett. Vil at det skal være litt gammeldags/nostalgisk stil, ikke disse hypermoderne skapene som er så in nå med "rette linjer".

Hvor kan jeg finne dette? I kataloger ol er det bare baderomsinnredning i "moderne" stil.

Skal på sikt også ominnrede hele badet oppe og vil ha samme stil der....noen tips?

På forhånd takk! :)

ikea!

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
ikea!

Det er et kremhvitt på Ikea jeg kunne tenkt meg til toalettet, men det er dessverre for stort.

Skrevet

Kanskje også slike steder som selger hytteartikler har noe sånn bonderomantisk shabby chik? Kanskje en retning å snuse i?

Skrevet

Lave skap av den typen man før i tiden pleide å ha vaskevannsfatet på fåes kjøpt for noen hundrelapper i en brukthandel og mange av dem er ganske små. (Du kan selvfølgelig bruke et hvilket som helst skap i passende høyde evt. et som kan henges på veggen).

På det kan du motere en liten vask av denne typen evt. en som ligner mer på et "vaskevannsfat" og som det finnes en del varianter av på markedet. Å få montert vasken krever at du skjærer ut toppen og baksiden av skapet slik at du får plass til røropplegget (Omtrent som på denne), men det er ikke særlig vanskelig. (Lurt å stabilisere skapet med innvendige fastskrudde vinkeljern før du sager! Det er også lurt å ta mål til "hullene" på et skap som er tilpasset den vasken du velger). Maler du skapet med oljemaling, tåler det fint den fuktigheten det blir utsatt for på et toalett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...