Gjest grå Skrevet 1. mars 2008 #1 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg trenger å friske opp en del av mine svarte (nå grå) klær, men har aldri kjøpt klesfarge før og aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter det. Har aldri sett det noe sted. Noen her som vet hvor man får kjøpt det? Og omtrent hvor mye det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 1. mars 2008 #2 Del Skrevet 1. mars 2008 Har hvertfall sett det på Coop OBS, og lurer på om de har det på Spar og andre slike butikker, kanskje også Mega.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nasse-nøff Skrevet 1. mars 2008 #3 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg trenger å friske opp en del av mine svarte (nå grå) klær, men har aldri kjøpt klesfarge før og aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter det. Har aldri sett det noe sted. Noen her som vet hvor man får kjøpt det? Og omtrent hvor mye det koster? du kan kjøpe klesfarge, den gamle typen man putter sammen med tøyet i vaskemaskinen, på en malingsforretning. Husker ikke hva produktet heter, men det er jo et slags pulver og mange farger å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 1. mars 2008 #4 Del Skrevet 1. mars 2008 større jernvareforretninger har det, f. eks. jernia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. mars 2008 #5 Del Skrevet 1. mars 2008 Hobbybutikker pleier gjerne også å ha det. Men beware, min erfaring med fargede klær er at de liker å smitte av på andre klær i vask, og trengs å friskes opp hver 3-4 måned. Avhenger sikkert litt av merke, og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 1. mars 2008 #6 Del Skrevet 1. mars 2008 Ica Maxi har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. mars 2008 #7 Del Skrevet 1. mars 2008 Dei sel tekstilfarge på Meny. SGS.as sel (selde?) tekstilfarge på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå