lirypa Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Med tusenvis av sommerfugler i magen fridde jeg til min kjære skuddårsdagen - og han svarte JA :love: Nå svever jeg :rødme: Det var så fint - selv om det ikke gikk helt etter planen...ble ikke fjellfrieri som jeg hadde tenkt, men skogsfrieri..det spiller ingen trille...han svarte ja og jeg er såååå LYKKELIG!!!
pinkybride Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Gratulere så mye! Det er en så utrolig god følelse
Bomullstrusa Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 GRATULERER Håper jeg også får kjenne den følelsen en gang..
Småkjekset Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så mye Håper jeg også får oppleve dette en gang...
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg adde reagert veldig om en du har vært sammen med lenge og som elsker deg hadde svart nei! Skjønner ikke den jeg.Når noen voksne personer er kjørster så er det ment for alltid.Når man da frir så hvorfor skal man ikke da svare JA!? Et kjærlighetsforhold i voksen alder er jo i utgangspunktet men for å vare evig mener jeg... Uansett flott at han sa ja, men det skulle vel også bare mangle sp lenge dere var og er kjørester.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Ser på innlegget mitt at æ har blitt byttet ut med ø....
Kanutten Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Skriver her inne også jeg. Gratulerer så mye!!!!! Fortell gjerne hvordan da? Lykke til i planleggingen. KLem
lirypa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk alle sammen! Det er en utrolig god følelse! :juhu:
Gjest trultemulte Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Skjønner ikke den jeg.Når noen voksne personer er kjørster så er det ment for alltid.Når man da frir så hvorfor skal man ikke da svare JA!? Et kjærlighetsforhold i voksen alder er jo i utgangspunktet men for å vare evig mener jeg... Jeg kjenner mange som er kjærester i voksen alder som selvsagt har motivasjonen for å tro at det skal vare livet ut, men det betyr ikke at det har lyst å GIFTE seg. Noen har vært gift tidligere og ønsker ikke å gifte seg på ny. Noen har ikke lyst å ta beslutningen før man er 100% sikker. Det er også mange som rett og slett ikke tror på ekteskapet som institusjon... Gratulerer TS. Strålende innsats. Lykke til med forberedelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå