Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #21 Skrevet 24. mars 2008 Det stemmer (heldigvis) ikke. I Ravnkloa får man kjøpt isen på boks (ikke det helt store utvalget i smaker, da) og på Solsiden kan man kjøpe med takeaway i isoporaktige bokser. Hva koster en boka i Ravnkloa ?? :- ) Jeg bruker å kjøpe på solsiden, men det blir dyrt i lengden!! Det er desidert den beste isen , jeg har blitt helt avhengig !
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mars 2008 #22 Skrevet 24. mars 2008 Hva koster en boka i Ravnkloa ?? :- ) Jeg bruker å kjøpe på solsiden, men det blir dyrt i lengden!! Det er desidert den beste isen , jeg har blitt helt avhengig ! hva koster en boks* på ravnkloa, mener jeg
Gjest :- ) Skrevet 24. mars 2008 #24 Skrevet 24. mars 2008 49 kr. Fullstendig verdt prisen. Ok, skal dra og kjøpe imorgen :- D Men er det innpå ravnkloa, fiskebutikken ? : S
Gjest :- ) Skrevet 25. mars 2008 #26 Skrevet 25. mars 2008 Jepp :-D Okei , da er det sjekket! Jeg var på ravnkloa idag , og som du sa, så solgte de 0.5 liter kulinaris - bokser til 49 kr :- ) Det tilsvarer 100 kr pr. liter. MEN: det blir også 100 kr pr. liter hvis du kjøper kulinaris på solsiden! Der koster 1.5 liter boks 150 kr, men du får flere smaker på kjøpet :- D Så jeg kjøpte på solsiden istedet ;- )
Gjest is-elsker Skrevet 26. mars 2008 #27 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ELSKER den isen :- D Har så lyst til å lage is selv, noen som har en oppskrift på noe som kan ligne italiensk iskrem? :- P
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mars 2008 #28 Skrevet 26. mars 2008 ÅH, Kulinaris er SÅ godt! Og spesielt lakris-isen er så digg at jeg får helt vann i munnen. After Nine er også dødsgod, åååhmmmmmmmm!! Gleder meg til sommeren!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå