Gå til innhold

Straffer og oppgaver kan man gi sin Underdandige ?

Fremhevede innlegg

Gjest Domen
Skrevet

Den beste straffen jeg kan gi slavinnen min er å straffepule henne bakfra i gapestokken, eller binde henne fast med armene spredt over hodet på hver side av en pinne som henger ned fra taket, samt med en pinne mellom bena som gjør at hun må stå med spredte ben. Da kan jeg piske rompa hennes eller kjønnet hennes (min absolutte favoritt). Hun har ingen som helst måte til å få bena sammen når pisken kommer opp bakfra mellom bena hennes og sveiper over lysken og nederste del av magen. En annen av mine favoritt straffe metode er å la henne gå med crouchrope, det setter hun ikke så stor pris på og hun gjør det meste jeg ønsker for å unngå å få denne behandlingen.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMann
Skrevet

Vi har også praktisert en del "streng oppdragelse" til begges glede. Jeg har sett strengt på min kone og bedt henne tatt på seg skjørt/kjole uten truse når vi går på byen. Jeg finner selvfølgelig ut at hun har tatt på seg truse. Jeg forklarer henne strengt at straffen blir å bli bundet til senga og pisket på rumpa. Hun må inn på do og kvitte seg med trusa. Hun føler seg naken, sårbar og kåt hele kvelden. Det kan være også være helt andre ting hun får beskjed om å gjøre i hverdagen. Poenget er at vi begge liker dette og at det skaper store forventninger som gjør oss kåte i timesvis før vi har deilig SM sex. :)

Gjest Domen
Skrevet

Varm voks på kroppen, eller klyper i brystvorter og kjønnslepper. En drøm jeg har er min sub stående på alle 4 mens jeg presser en stor krok opp i analen hennes. I enden av kroken, den som går opp over ryggen finnes det et hull som jeg stikker et tau igjennom. Så tar jeg det lange håret hennes i hånden og trekker hodet hennes bakover før jeg tar tauet fra kroken og fester stramt til håret slik at hodet hennes blir presset bakover. Hun vil da bli stående på alle 4 uten å kunne bevege seg i det hele tatt. Lover hun å være snill kanskje jeg knuller henne bakfra som belønning, eller så må hun bare stå slik på gulvet foran tv'en mens jeg slapper av.

Gjest Gjest
Skrevet
min sub stående på alle 4 mens jeg presser en stor krok opp i analen hennes.

ehh..blir hun ikke skadet i analen da....?

Gjest Domen
Skrevet
ehh..blir hun ikke skadet i analen da....?

Nei da, kroken har en rund tupp lik f.eks. tuppen på en dildo. Vil jo ikke gjøre noe som skader tøsen.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei da, kroken har en rund tupp lik f.eks. tuppen på en dildo. Vil jo ikke gjøre noe som skader tøsen.

det var det jeg lurte på. Takk

du får spørre tøsen om hun vil bli med på det ! Kan hende hun vil vet du :lur:

Gjest Domen
Skrevet

Jeg spør ikke om det, det er jeg som bestemmer over henne. Så fort jeg finner en egnet krok får hun den opp i baken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...