treningsjenta Skrevet 29. februar 2008 #1 Del Skrevet 29. februar 2008 hørte at man ikke skal kjøre bilen i vaskemaskin, dersom den er av hvit farge?kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 29. februar 2008 #2 Del Skrevet 29. februar 2008 Har jeg aldri hørt, min har iallefall vasket seg i maskin. Men nå er ikke jeg så redd for bilen min da, den er ikke lenger så fin i lakken. Eneste negative opplevelsen var med en defekt vaskemaskin som sprutet olje eller noe lignende på bilen min. Skikkelig vanskelig å få av og akkurat da var jeg litt oppgitt over å ha hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 29. februar 2008 #3 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette har jeg ikke hørt om - ei heller peiling på - men jeg er ganske sikker på at du bare kan vaske doningen i maskin. Du har børstevasker og børsteløse vasker. På sikt sliter børstene på lakken (synes de spylegreiene virker ganske brutale og), men bilen din er nok kaputt av andre årsaker før vaskingens bakdeler slår inn. Jeg tror nok mangelfull vasking er mer skadelig enn vasking generelt - uansett farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Del Skrevet 1. mars 2008 Det går bra det, men vask den med lignende farger og omo ultra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mars 2008 klart det gjest, hr går det kun i hvite farger og omo ultra! Bruker et godt skyllemiddel etterpå også, slik at den lukter ekstra godt!! Haha Men da går det an å prøve den i maskinen. Hørte nemlig at det sliter veldig på lakken og den blir fort svart i kantene En annent ting, hvordan forhindre rustflekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå