Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Enkelte ganger merker man suget i kroppen, eller en følelse som stikker inni en selv. For meg anser jeg dette som at det er når " instinktet " mitt blir rørt ved. Vet at det kanskje høres rart ut, men jeg vet at det finnes endel instinkter i meg. Og de kan komme til syne inni mellom. Feks så kjenner jeg at et dypere instinkt slår inn når jeg ser en mann som jeg oppfatter som maskulin. Dvs, høyere enn meg, kanskje litt muskler, slik at han ser sterk eller beskyttende ut. At han har markerte trekk i ansiktet, altså rett og slett maskulin. Han trenger ikke være kjekk, og det kan være en jeg ikke ville blitt sammen med, men likevel så kan jeg kjenne at det er noe som vekkes til live i kroppen, jeg mener at det er et instinkt som ligger i meg. Er det noen som deler mitt syn på dette? Det samme kan vel sies om barn. kjenner jeg får en voldsom trang til å beskytte de søte små mot skumle og vonde mennesker. Altså, beskyttelsesinstinktet trer frem i meg. Nå må det sies at jeg ikke lar instinktet styre meg, men jeg opplever at det er der... og det er jo faktisk litt godt også...he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå