Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde sex for første gang med en gutt for noen dager siden. Jeg trodde det var vanlig å blø etter første samleiet, men det gjorde jeg ikke. Kan jeg da fortsatt være jomfru?
Noli Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Nei. Det er ikke alle som blør når jomfruhinnen "sprekker", dessuten har de fleste jenter allerede "tatt" jomfruhinnen sin, feks ved idrett.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hmmm.. Så da er jeg med andre ord ikke jomfru lengre? Er det det du sier??
Teriyaki Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Har du hatt sex så har du hatt sex. Noen er født uten jomfruhinne, mens andre mister den ved fingring av seg selv, tamponger eller andre ting. Så at man ikke har en jomfruhinne betyr ikke at man ikke er jomfru.
Gjest mandingo Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hvis du er usikker på om du har hatt sex, så er du kanskje for ung til å ha det...
Envy Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Hvis du er usikker på om du har hatt sex, så er du kanskje for ung til å ha det... signerer på den
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Du sier jo selv at du har hatt sex. En jomfru er en som ikke har hatt sex. Du har hatt sex, med andre ord; du er ikke jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 om du har hatt et manlig kjønnsorgan. ( om du er hetro ). inni ditt kjønnsorgan. Så er du ikke lenger jomfru
Minerva88 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Har man hatt samleie, er man ikke jomfru nei:P Jomfruhinner er så forskjellige at det ikke er noen fasit på hvordan de er heller.
Gjest *Ulla* Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Det kan skje at jomfruhinnen ikke sprekker ved første samleie, kanskje bare får et lite rift. Men dette er uhyre sjeldent, og jeg vil ikke kalle deg jomfru uansett. Du har jo hatt sex.
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde sex flere ganger før jomfruhinna mi sprakk, så det er fullt mulig å være jomfru selv om du har hatt penetrering. Flere som prøvde seg og vi hadde sex, men de klarte ikke å bryte igjennom hinna. Den ble tatt av en erfaren mann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå