Gå til innhold

Er jeg fortsatt jomfru?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Jeg hadde sex for første gang med en gutt for noen dager siden. Jeg trodde det var vanlig å blø etter første samleiet, men det gjorde jeg ikke. Kan jeg da fortsatt være jomfru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ikke alle som blør når jomfruhinnen "sprekker", dessuten har de fleste jenter allerede "tatt" jomfruhinnen sin, feks ved idrett.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Hmmm.. Så da er jeg med andre ord ikke jomfru lengre? Er det det du sier??

Skrevet

Har du hatt sex så har du hatt sex. :)

Noen er født uten jomfruhinne, mens andre mister den ved fingring av seg selv, tamponger eller andre ting. Så at man ikke har en jomfruhinne betyr ikke at man ikke er jomfru.

Gjest mandingo
Skrevet

Hvis du er usikker på om du har hatt sex, så er du kanskje for ung til å ha det...

Skrevet
Hvis du er usikker på om du har hatt sex, så er du kanskje for ung til å ha det...

signerer på den :filer:

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Du sier jo selv at du har hatt sex. En jomfru er en som ikke har hatt sex. Du har hatt sex, med andre ord; du er ikke jomfru.

Gjest Gjest
Skrevet

om du har hatt et manlig kjønnsorgan. ( om du er hetro ). inni ditt kjønnsorgan. Så er du ikke lenger jomfru

Skrevet

Har man hatt samleie, er man ikke jomfru nei:P

Jomfruhinner er så forskjellige at det ikke er noen fasit på hvordan de er heller.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Det kan skje at jomfruhinnen ikke sprekker ved første samleie, kanskje bare får et lite rift. Men dette er uhyre sjeldent, og jeg vil ikke kalle deg jomfru uansett. Du har jo hatt sex.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde sex flere ganger før jomfruhinna mi sprakk, så det er fullt mulig å være jomfru selv om du har hatt penetrering. Flere som prøvde seg og vi hadde sex, men de klarte ikke å bryte igjennom hinna. Den ble tatt av en erfaren mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...