Munachimso Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har et familiemedlem som er så veldig trøtt og sliten om dagen. Veldig slapp og null energi. Ikke noe symptomer ellers bortsett fra en natt med feber for noen dager siden. Han klarer å gjøre daglige gjøremål, så det hemmer han ikke, men veldig slitsomt å ha det sånn. Har vel pågått 2 uker nå. Noe som går om dagen?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jernmangel, mangler et annet stoff, værdepresjon, influensa eller noe annet som en lege kan komme med svar på
kospia Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Har et familiemedlem som er så veldig trøtt og sliten om dagen. Veldig slapp og null energi. Ikke noe symptomer ellers bortsett fra en natt med feber for noen dager siden. Han klarer å gjøre daglige gjøremål, så det hemmer han ikke, men veldig slitsomt å ha det sånn. Hei. Dette var som å lese om meg selv. Jeg også har null energi for tiden, har ikke vært dårlig, bare så fryktelig trett og slapp. Bruker å trene ca 3 ganger i uka, men har manglet energi til å trene den siste tiden. Jeg har vurdert å gå til legen for og undersøke om jeg er blodfattig, eller evnt. gå til apoteket/helsekost og høre om de har noe å anbefale. Er så lei av å være trett og uopplagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå