Gå til innhold

Heihei

Gjest Gjest_Hannah_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet

Hei,

Jeg er en jente på 19 år og har slitt med vestibulitt i snart 3 år, eller var da jeg oppdaget det først. Hadde egentlig gitt opp helt. Har stått på venteliste til rikshospitalet i snart 2 år, da jeg fikk et brev i posten. trodde jeg skulle endelig få en time, men neida, det stod at p.g.a. liten bemanning så kunne jeg vente meg og muligens få time først i september 2009. Ble helt fortvilet.

Ble så glad når jeg fant dette forumet. Jeg har lest gjennom hele og det faktisk ga meg et stort håp. Det å lese alle som har blitt bra og hvordan andre takler denne sykdommen. Har også kontaktet Josef Ekgren etter å ha lest her, med alle de gode erfaringene hos han. Håper jeg får den hjelpen jeg trenger og regner med det.

Ut fra å lese det som er blitt skrevet her, har jeg lært mye mer om sykdommen og om erfaringer som kan funke for å bli bedre. Har ikke vært sterkt plaget, men har aldri hatt muligheten til å bruke tampong og jeg kan ikke samleie uten store smerter, og siden jeg har ekstremt lav smerteterskel har det vært sølibat for meg.

Første gangen jeg gikk til legen fikk jeg beskjed om soppinfeksjon, og fikk beskjed om å bruke canesten krem, noe som funket veldig dårlig. Etter det fikk jeg resept på andre kremer og piller. Når legene ikke fant ut av hva som var feil, ble jeg henvendt til en gynekolog som fortalte meg at jeg hadde vestibulitt.

Jeg er bare glad for at jeg har verdens mest forståelsesfulle kjæreste. Han støtter meg uansett og er klar over hele situasjonen. Vi har vært sammen i ca. 2,5 år er har det helt fint. :rødme:

Vel, det er vel min situasjon.

Vil bare takke for at dette forumet er til, har fått så mye hjelp.

Hilsen en som har fått håpet opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...