Gå til innhold

bmw X3


mamut75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe spesielt du lurer på? Jeg kjørte X3 i forbindelse med kjøreopplæring, og kunne veldig godt tenkt meg en til privat bruk, også, hadde det ikke vært for at vi bare er to og ikke har bruk for en (liten) SUV. Jeg synes i det hele tatt BMW lager utrolig gode biler (har en 1-serie nå). X3 er stabil og god, og ekstrautstyr som ESP etc bidrar enda mer til dette. God plass i både for- og baksete, gode seter (særlig om du velger sportsseter), god oversikt over trafikksituasjonen fordi du sitter forholdsvis høyt, og masse kult ekstrautstyr er også positive momenter. Av sistnevnte kan spesielt innebygd GPS nevnes. Liker også godt alle beskjedene bilen gir deg automatisk, som 0-føre, lite drivstoff, etc.

Edit: Jeg har forresten sittet på med en X5 noen ganger også, og synes egentlig den blir litt for stor igjen. Men det er nok mye smak og behag. :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på hvordan den fungerer i forhold til plass for et par med en liten baby , en ca like stor hund + en barnevogn :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vel, det er vel ikke akkurat den type erfaring jeg har mest av med X3... ;) Men jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe problem. Det er god plass i både baksete og bagasjerom!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både x3 og x5 er gode biler. Kommer vel litt an på økonomien deres hva dere velger. x5 blir jo fort doble prisen med riktig utstyr.

Barnevogn og stor hund får dere neppe plass til i bagasjerommet uansett hvem dere velger - da må nok i så fall hunden sitte i baksetet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...