Gå til innhold

Battlestar Galactica


Gjest wiiihi

Anbefalte innlegg

Hei!

Helt tilfeldig fant jeg forrige uke ut at nrk startet å sende flere episoder av BG. Tidligere hadde jeg bare sett reprise av første og andre sesong som de sendte på nrk2 for ca. et år siden. Jeg tror det var første episode av den nye sesongen jeg så forrige uke, men er usikker. Om det er første episode, så var det litt rotete og med lite forklaring, hva som har skjedd. Kanskje det er meningen det skal gå litt for fort, at vi skal få vite mer etterhvert? For slutten av siste episode i sesong 2 var jo også litt uforståelig og megabrå, husker jeg. Plutselig var Baltar president og så bodde alle på New Caprica og så var plutselig cylonene der osv.

Andre som ser på? Og som gleder seg til en ny sesong? :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det skal være en annen BSG-tråd ikke så langt tilbake på dette forumet :)

Sesong 3 begynner med et pang ja, på slutten av sesong 2 hadde jo Baltar vunnet valget og bestemt seg for at alle skulle bosette seg på New Caprica. I begynnelsen av sesong 3 har det gått et års tid tror jeg, og mange har bosatt seg der nede. Og så (suprise!) kommer cylonene tilbake!

Sesong 3 er veldig spennende, handler ganske mye om rett og moral i krigstid. Pluss at det blir mer om de ukjente cylonene... se opp for episode 4 og 5, spennende saker...!!

Sesong 4 skal visst begynne i USA i April... *glede seg som unge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...