sorrow Skrevet 27. februar 2008 #1 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg kan ikke sove i natt Tankene jager meg Nettene har blitt så lange og ensomme Sengen så tom og kald Hver kveld ber jeg om at dette marerittet skal ta slutt At jeg åpner øynene mine Og at blikket mitt treffer deg som holder om meg Jeg lukker øynene mine så hardt at det begynner å prikke Men jeg er like alene når jeg åpner dem igjen Du er i tankene mine konstant Dag som natt Fra sekund til sekund Du er i hvert løvblad I hvert tre I hver bris I solen, i månen, i stjernene Minnene om deg hjemsøker meg Jeg klarer bare ikke å gi slipp Jeg kan ikke sove i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. mai 2008 #2 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjempefint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-me Skrevet 3. juli 2008 #3 Del Skrevet 3. juli 2008 kjempefint. Tårer nå........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 8. juli 2008 #4 Del Skrevet 8. juli 2008 Alltid like nydelige dikt! *blunker bort en tåre eller to nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå