Gjest Kari Skrevet 12. juni 2008 #21 Skrevet 12. juni 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
tommygutten Skrevet 14. november 2008 #22 Skrevet 14. november 2008 å herreminhatt Syns det er sykt å gå til en gyn. man er kåt på! Som mann synes jeg det er utrolig godt å slikke en bløt og deilig fitte. Det gir meg utrolig mye glede. Er man ikke kåt fra før, så blir man det i hvert fall da. Mus er godt.
Nabodama Skrevet 15. november 2008 #23 Skrevet 15. november 2008 Som mann synes jeg det er utrolig godt å slikke en bløt og deilig fitte. Det gir meg utrolig mye glede. Er man ikke kåt fra før, så blir man det i hvert fall da. Mus er godt. Joda, men med mindre du er gynekolog, er du ikke vurdert som interessant i denne tråden. For den handler om å bli kåt på gynekologen, ikke om hvor godt du synes det er å slikke;) Men jaja, du har nå fått sagt det to ganger nå...vi har fått det med oss 1
Gjest Gjest_Roar_* Skrevet 15. november 2008 #24 Skrevet 15. november 2008 Når begynte menn å gå til gynekolog forresten.....
MarianneE Skrevet 15. november 2008 #25 Skrevet 15. november 2008 Å gå til Gyn er vel like sexy som en fjernkontroll. I hvertfall for meg...
womenwomen Skrevet 15. november 2008 #26 Skrevet 15. november 2008 Å gå til Gyn er vel like sexy som en fjernkontroll. I hvertfall for meg... Og - hvor mange av dem er egentlig kjekke ? Svært få .Somoftest er de gamle nok til å kunne være bestefar min ...he he - Men hvis man har en spesiell fetisj for eldre menn så ....kan jeg forstå dere bedre ...he he Jeg ville personlig aldri hatt en mann med et slikt yrke . Den mannen må i såfall være dritt lei av å se mus hver dag på jobb - og er neppe noe " tess " når han kommer hjem uansett .Tenkt på det - dere ? Skjønner ikke at noen orker gifte seg med en gynekolog ? Huff -så usexy å vite det -hva han gjør hver dag ...æsj
Gjest Bond Skrevet 13. januar 2011 #27 Skrevet 13. januar 2011 Tråden ryddet for fullt navn Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå