Gå til innhold

En pen krakk/ puff. Hvor?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter en pen krakk eller sittepuff som jeg kan sitte på ved pc'n som jeg har på et lavt avlastningsbord. Jeg falt veldig for DENNE krakken på Indiska, men den er for lav. Noen som vet om noe i samme stil? kan godt være puff også. Den må være 30 cm høy ca...

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter en pen krakk eller sittepuff som jeg kan sitte på ved pc'n som jeg har på et lavt avlastningsbord. Jeg falt veldig for DENNE krakken på Indiska, men den er for lav. Noen som vet om noe i samme stil? kan godt være puff også. Den må være 30 cm høy ca...

Kan desverre ikke hjelpe deg, men krakken du hadde sett på var veldig fin.

Skrevet

Har leta litt etter krakker og puffer men fant ingen som var så fine som den du fant. Den var skikkelig stilfull!

Skrevet (endret)
Har leta litt etter krakker og puffer men fant ingen som var så fine som den du fant. Den var skikkelig stilfull!

Jeg fant til slutt en på ellos...den er ikkelike fin og egentlig ikke i fargene jeg ønsker, men tenkte at jeg kan trekke den om etterhvert...Link her

Ellers tar jeg fortsatt imot tips...

Endret av kitekatt
Gjest Gjest_bare meg_*
Skrevet

Christiania Glassmagasin har

denne

Men var kanskje for høy!

Skrevet
Jeg fant til slutt en på ellos...den er ikkelike fin og egentlig ikke i fargene jeg ønsker, men tenkte at jeg kan trekke den om etterhvert...Link her

Ellers tar jeg fortsatt imot tips...

Den har jeg sett IRL og den er faktisk veldig fin :)

Skrevet
Den har jeg sett IRL og den er faktisk veldig fin :)

Så bra :) Har bestilt den nå. er trekket helt kræsj, er det jo ikke vanskelig å stifte på nytt...tror jeg ;) den var ikke dyr heller...

Skrevet
Christiania Glassmagasin har

denne

Men var kanskje for høy!

den var fin, men den blir nok for massiv for min bittelille stue ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...