Gå til innhold

fin kropp ved hjelp av elektrisk apparat...

Gjest pooh bear

Anbefalte innlegg

Gjest pooh bear

Hei! jeg har hørt om et slags apparat som skal hjelpe og forme kroppen uten at man sliter seg ut. man bare tar på seg dette apparatet også går det av seg selv og det skal visst virke. ville bare høre om noen har noe erfaring med dette. det sender visst ut noe slags elektronstråler som skal ha samme effekt som massage. har veldig lyst på dette men vil først høre fra andre hva de synes før jeg eventuelt kjøper dette.

Hilsen fersk bruker er på kvinneguiden

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

For det første får du beskjed om å drikke mye vann og "lett" kosthold mens behandlingen varer. For det andre må du trimme underveis også.

Behandlingen er dyr og du oppnår nok like bra resultat om du følger rådene deres om kosthold og trim UTEN å bruke apparatet !

Det er fortsatt slik at dersom du skal slanke deg må kroppen forbrenne flere kalorier enn det du tar inn. Bortsett fra det er trim oppkvikeknde for humøret og trivselen din generelt.

Den eneste lettvinte slankingen er ved fettsuging, dersom du ser bort fra smertene etter operasjonen da !

Eh, som du ser anbefaler jeg ikke dette. OG ja jeg har faktisk prøvd og det var utrolig ubehagelig. Som om noen dro i musklene dine fra innsiden og det ga skikeklige sammentrekninger.

Jeg har hørt om folk som sier dette er mirakelmedisin, men de trimmet og reduserte matinntaket underveis også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er litt usikker på hvilket apparat du mener, vet du noe mer om det? Noen slike apparater virker, men de er veldig dyre. De som brukes på salonger virker i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...