Gjest Mysticgirl Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Videre enn både thailandske og afrikanske? Jaja godt han ikke har vært innom meg, for da har han fått en annen opplevelse
Nabodama Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, og min erfaring er at afrikanske kvinner er trangere enn de norske. I Norge er kvinner slappe og vide nedentil. En skulle jo tro at afrikanske kvinner er tilpasset afrikanske menn, som jo er noe større utrustet enn norske. Det høres jo rimelig ut ettersom det sies at asiatiske damer er trangere enn de norske, fordi asiatiske menn er mindre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 En skulle jo tro at afrikanske kvinner er tilpasset afrikanske menn, som jo er noe større utrustet enn norske. Det høres jo rimelig ut ettersom det sies at asiatiske damer er trangere enn de norske, fordi asiatiske menn er mindre. Ja men menn vet du skal jo ha det til å høres ut at norske kvinner er så fæle i alt og ett vet du
Nabodama Skrevet 27. mars 2008 #24 Skrevet 27. mars 2008 Ja men menn vet du skal jo ha det til å høres ut at norske kvinner er så fæle i alt og ett vet du Ja, har fått samme inntrykk....
Noorgie Skrevet 27. mars 2008 #25 Skrevet 27. mars 2008 Ja, har fått samme inntrykk.... Jeg synes norske kvinner er helt vidunderlige, jepp!!
Gjest Mannegjest Skrevet 27. mars 2008 #26 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er overbevist om at variasjonen er stor når det gjelder både menn og kvinner, nordmenn, afrikanere, asiater og andre. Dette sier jeg selv om jeg ikke har noen erfaring med hverken asiatiske eller afrikanske damer, ei heller menn. Jeg har hatt sex med en del kvinner, men ikke mange (spesielt ikke sammenlignet med det antall sexpartnere mange av forumets deltagere kan skilte med), og blant dem har jeg opplevd veldig trange, trange, relativt vide og veldig vide (for min gjennomsnittspenis). Samtlige var europeere. Å si at norske kvinner er vide/slaskete synes derfor merkelig og sannsynligvis feilaktig. Jeg synes faktisk det er like lite gjennomtenkt som da en venninne av meg uten videre slo fast at grekere og italienere er så mye mer romantiske og bedre i senga enn nordmenn, dette etter å ha blitt forført av to strandløver i "Syden". Nesten hvem som helst kan prestere å være romantisk og oppmerksom, sågar yte maksimalt i "halmen" den ene kvelden/natten, spesielt når man får god hjelp av sol og varme, i tillegg til litt eksotiske omgivelser. Jeg TROR at det finnes både trange og vide kvinner i alle verdens land, det finnes menn med store og små peniser i alle land, det finnes gode og dårlige elskere i alle land osv. Den beste sexpartneren kan du aldri vite hvor du finner, men jeg har tro på at det er en du er virkelig glad i og respekterer for den han/hun er. Dette er min mening, men så har jeg ikke så mange hakk i sengestolpen, heller...
SMann Skrevet 27. mars 2008 #27 Skrevet 27. mars 2008 Er trang ensbetydende med bra??? Liker selv begge deler!!! Har hatt vide kvinner som har født flere barn som har vært minst like deilige som trange kvinner. Vær glad i det kjønnet dere har kvinner!!!! Har en partner nå som er relativt vid. Hun elsker analsex, oralsex og i tillegg bruker hånden slik at jeg har det trangt eller romslig, helt etter dagsform.
Gjest lillelinn Skrevet 27. mars 2008 #28 Skrevet 27. mars 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, og min erfaring er at afrikanske kvinner er trangere enn de norske. I Norge er kvinner slappe og vide nedentil. Det er fordi de er sydd igjen!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #29 Skrevet 29. mars 2008 Det er fordi de er sydd igjen! Den var unødvendig.
Alice Ayres Skrevet 29. mars 2008 #30 Skrevet 29. mars 2008 Den var unødvendig. Hvorfor det? Om enn litt satt på spissen, så ligger det mye sannhet i det utsagnet. Mange afrikanske kvinner er utsatt for omskjæring, følgelig er de trangere enn kvinner som ikke er det.
Gjest Gjest_Red_* Skrevet 29. mars 2008 #31 Skrevet 29. mars 2008 Hvorfor det? Om enn litt satt på spissen, så ligger det mye sannhet i det utsagnet. Mange afrikanske kvinner er utsatt for omskjæring, følgelig er de trangere enn kvinner som ikke er det. De færreste afrikanske kvinner er omskårede, spesielt de fra land det er naturlig at norske menn har slik kontakt med.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #32 Skrevet 29. mars 2008 De færreste afrikanske kvinner er omskårede, spesielt de fra land det er naturlig at norske menn har slik kontakt med. Dessuten er den vanligste typen omskjæring enten fjerning av forhuden over klitoris, selve klitoris og/eller de indre kjønnsleppene - noe man overhodet ikke blir noe trangere av.
DAJMI Skrevet 2. april 2008 #33 Skrevet 2. april 2008 Den var unødvendig. helt enig! Å lattligjøre på den måten når det gjelder en skikk som nedvergeer kvinner er bare ille! Så klart det ikke er disse kvinnene mannen her referer til. Syntes selv det var ille at han skrev det, men dette er værre! Ddet går ikke ann, selv om det er for å sette det på spissen.De blir heler ikke "trangere" av den type omkjæring. Fint at noen syntes slike kommentarer fremdeles er morsomme. sier en del om dem vil nå jeg si!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå