Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Mannen min er plager med psoriasis. Han går til solbehandling og bruker div. kremer fra hudlege. Er det noen som har tips rundt dette? Kanskje det finnes noen medikamenter vi kan få kjpøt i utlandet?
Catzy Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 En jeg kjenner hadde god effekt av behandling hos homeopat. Det var lenge før vi ble kjent, så jeg kjenner ikke detaljene, men for ham så fungerte det. Jeg ville nok ikke kjøpt medikamenter i utlandet sånn helt uten videre.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Mannen min er plager med psoriasis. Han går til solbehandling og bruker div. kremer fra hudlege. Er det noen som har tips rundt dette? Kanskje det finnes noen medikamenter vi kan få kjpøt i utlandet? De bruker de samme medisiner i utlandet som i Norge. Salver du får hos hudlege er ganske skumle. vet ikke kvor mye plaget han er,men tjærebeh kan være et alternativ. Innleggelse på hudavd.
Gjest prestekrage Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 ER han veldig hardt rammet kan jo en behandlingsreise kanskje være aktuelt? Selv har jeg vært på behandlingsreise to ganger, med meget godt resultat. Hva slags type psoriasis har han? Behandlingsformer/medisiner er jo litt avhengig av det....
nima Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg kuttet ut meieriprodukter og da forsvant alt. Men kom dessverre tilbake, men ikke før etter et år da. Gikk ikke lang tid etter at jeg sluttet med meieriprodukter at jeg merket at psoriasisen min ble bedre.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Det hjelper ikke innenfra,men har hørt at hvis man smører olivenolje på psoriasis kan det hjelpe,og saltvann,sol,ta omega 3,holde seg unna for mye brus,godteri og melk,nok søvn,og man kan prøve naturmedisiner som kan hjelpe til innenfra og stoppe psoriasis!
Daiquiry Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Prøv en krem som heter Krëuter Balsam fra Sans Soucis. Den fåes på parfymerier.
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Min far har vært mye plaget med psosirasis. Han blir veldig fin etter turer ned til sydligere strøk som de greske øyer etc. Er visst noe med klimaet der. Han tar seg en tur ca 2 uker en gang i året eller mer og det holder psoriasisen veldig i sjakk resten av året. Han får ikke dekket dette, men må betale selv. Tror at det er mulig å få dekket sånne turer hvis du er meget ekstremt plaget.
Gjest thormod Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 reis til israel, jeg var der i 4 uker i fjor, alt var borte da jeg kom hjem. dette var min første tur, men jeg var der med noen som har hvert der 35 gager, og de holt det nede 1 helt år av gangen Kan anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå