Gå til innhold

hvilken bil skal vi velge?


Gjest kordelia

Anbefalte innlegg

Gjest kordelia

vi er en familie på 5 (barn mellom 4 og 12 år) og klarer ikke helt å bestemme oss........liker utseendet på hondaen best, men er den mest praktisk? hvilken syns dere er best mht utseende, praktisk bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal dere bruke bilen til? CRVen har høyere bakkeklaring og firehjulstrekk, det har ikke Volvoen. Dersom dere ikke har behov for 4wd og bakkeklaring, ville jeg nok gått for Volvoen. Dels pga god sikkerhet og gode kjøreegenskaper (ikke kjørt CRV så det er sagt), dels fordi designen er bedre. Det siste er en smakssak selvf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Petronella_*

Jeg elsker min Honda CRV - det er den desidert beste bilen vi noensinne har eid.

Må bare slå et slag for den bilen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ikke helt enkel, for bilene er svært like både i driftsikkerhet og andre viktige ting... Hondaen er evt enda litt mer driftsikker, mens Volvo er litt bedre på kollisjonssikkerhet.

V70 har større bagasjerom enn CR-V.

Selv om CR-V har firhjulstrekk så er Volvo en god vinterbil, så de helt store forskjellene vil det ikke være.

Jeg ville prøvekjørt begge bilene, gjerne med hele familien med, da finner dere ut hva som passer dere best. Vi har en Toyota RAV4 og en Volvo V40, sambo liker Toyotaen fordi det er litt tøft med SUV, men jeg liker Volvoen best fordi jeg liker bakkekontakten og det at den kan svinge så og si uten å krenge eller sladde... Og jeg syns Volvoen har bedre smålagringsplass med små rom og lommer etc.

Så det blir en smakssak som dere gjerne ikke finner ut av uten å prøvesitte og prøvekjøre begge.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...