Gå til innhold

Jenter er så heldig


Gjest Gjest_GUTT_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_GUTT_*

Jenter er så heldig. De kan gå inn i en jentegarderobe og se på de nakne jentene. De kan kle seg deilig og sexy uten at noen sier noe (det er jo litt feil, men tenk om en gutt gjorde det da). De kan gå med veske med alt mulig i uten at noen sier noe.

De kan bruke så lang tid på bade de vil, de kan være så dum de bare vil uten at det gjør noe (ikke misforstå), de kan bruke sminke, de er er så pene, ja, lista er lang.

Men kanskje jeg bare skal være glad jeg er gutt? *Tar frem et Playboy*

Det er jo mindre stressende.

Hva er egentlig best? Være mannen som kan se på alle de deilige damene, eller damene som blir beglodd av menn de gjerne synes er perverse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter er så heldige. De kan gå inn i en guttegarderobe og se på de nakne guttene. De kan kle seg shabby uten at noen sier noe. De slipper å gå med veske, for de kan la mobilen bule ut fra fremre bukselomme, mens lommeboka buler ut fra baklomma uten at noen sier noe.

De kan bruke så kort tid på badet de vil, de slipper å bruke sminke.

Men kanskje jeg bare skal være glad jeg er jente? *Slår på en porrfilm* Det er jo bare herlig ;):duskedame:

Endret av SweetS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er så heldige. De kan gå inn i en guttegarderobe og se på de nakne guttene. De kan kle seg shabby uten at noen sier noe. De slipper å gå med veske, for de kan la mobilen bule ut fra fremre bukselomme, mens lommeboka buler ut fra baklomma uten at noen sier noe.

De kan bruke så kort tid på badet de vil, de slipper å bruke sminke.

Men kanskje jeg bare skal være glad jeg er jente? *Slår på en porrfilm* Det er jo bare herlig ;):duskedame:

Godt svart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er så heldig. De kan gå inn i en jentegarderobe og se på de nakne jentene. De kan kle seg deilig og sexy uten at noen sier noe (det er jo litt feil, men tenk om en gutt gjorde det da). De kan gå med veske med alt mulig i uten at noen sier noe.

De kan bruke så lang tid på bade de vil, de kan være så dum de bare vil uten at det gjør noe (ikke misforstå), de kan bruke sminke, de er er så pene, ja, lista er lang.

Mm, det er alle disse tingene som gjør mitt liv verdt å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det er alle disse tingene som gjør mitt liv verdt å leve.

Er det virkelig klær, vesker, sminke og utseendet som gjør livet ditt verdt å leve?

Du tuller nå, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter er så heldige. De kan gå inn i en guttegarderobe og se på de nakne guttene. De kan kle seg shabby uten at noen sier noe. De slipper å gå med veske, for de kan la mobilen bule ut fra fremre bukselomme, mens lommeboka buler ut fra baklomma uten at noen sier noe.

De kan bruke så kort tid på badet de vil, de slipper å bruke sminke.

Men kanskje jeg bare skal være glad jeg er jente? *Slår på en porrfilm* Det er jo bare herlig ;):duskedame:

:hoho::hoho: :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig klær, vesker, sminke og utseendet som gjør livet ditt verdt å leve?

Du tuller nå, ikke sant?

:fnise: Jupp.

Endret av Maneo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg er kjempeglad for å være jente jeg!

Jeg kan beundre de flotte formene mine når jeg ser på meg selv i speilet. Jeg kan kle meg sexy (det kan riktig nok gutter og, men utvalget er ikke det samme), jeg får den hærlige følelsen av å bli dominert i senga, (for ja, de fleste stillingene er det mannen som er mest dominant), jeg kan glede meg over at jeg en dag skal bli gravid, jeg kan virkelig ta og føle på det begjæret menn har for kvinner, ikke minst kan jeg kose meg med at kjæresten min er så stor og sterk i forhold til meg. Han kan beskytte meg.

Det er masse mer som gjør at jeg er glad jeg er dame, men det tar for lang tid å nevne alle grunnene.

Når det gjelder det estetiske, så er en flott kvinnekropp mer vakker og sensuell enn en manns kropp som ikke har de flotte kruvene osv. Likevel er det mannen jeg tenner på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er mer logisk å være gutt enn å være jente. Årsaken til det er at vi gutter (stort sett) liker jenter. Og jenter er søte og pene.

Jenter derimot liker stort sett gutter. Gutter er jevnt over hårete og stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er så heldige. De kan gå inn i en guttegarderobe og se på de nakne guttene.

hadde en kar glana på meg i garderoben skun jaggu få vondt fort ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...