Gå til innhold

Brunsukker

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er alt håp ute for brunsukker som har stått i åpen pose og blitt stein-hardt? Eller har dere noen "kjerring-råd"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vil ikke tro det!

Food prosessor fixer det meste...

Ellers kan du legge sukkret i passelige biter i en plastpose og delje løs, det er forresten slik jeg knuser tørkede urter/helpepper. Morter er vel også mulig.

Men hvor lenge har det sukkerer stått egentlig? tror ikke jeg hadde giddet å spise det om deg var 2 år gammelt:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei,det er bare et par måneder,men glemte å lukke posen..Klarer å dele det i biter på ett vis,men det er blitt helt tørt,det skal det jo ikke være!

Gjest svenskbrud
Skrevet

Jag har för mig att jag läst på ett paket farinsocker(brunsocker) att om det blivit hårt kan man lägga i en bit fuktigt hushållspapper och stänga locket, då skall det blir mjukt igen. Hur lång tid det tar vet jag inte, men det kanske är värt ett försök?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

En skive rugbrød i pakken holder sukkeret mykt.

Milla12

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk! Syns å huske at jeg hadde hørt om ett eller annet om noe brød-skalk i pakken, da fikk jeg ihvertfall bekreftelse på det! icon_smile.gif

• 7 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Er alt håp ute for brunsukker som har stått i åpen pose og blitt stein-hardt? Eller har dere noen "kjerring-råd"?

Bruk det til Irish Coffee! :kaffekopp: :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...