Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei. Jeg er en kvinne på 28 år som synes at jeg har fått så dårlig syn i mørket, skumring er vanskelig å se i. Når jeg kjører bil føler jeg at jeg må konsentrere meg om å se kanter osv., det kan til tider være vanskelig å få oversikt i mørket. Føler at jeg er litt ung til å få dårlig mørkesyn.. Noen som har erfaring?
Chiclet Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje det er alderen, for vi er omtrent like gamle og jeg har lagt merke til akkurat det samme.
Gjest Pupsilure Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg slet også med det. Viste seg at jeg er nærsynt. Tok synstest hos optiker, og kjøpte briller på nettet www.favoptic.no. Kostet 400 kroner. Nå ser jeg så godt i mørket!! Bruker dem alltid når jeg kjører bil Kjempefornøyd med nettbutikken! 10 ganger så billig som hos optikeren omtrent
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Har tenkt på at jeg kan ha blitt litt nærsynt, men har vært litt langsynt tidligere, vet ikke om det da er vanlig å bli nærsynt? hadde ca. + 0,75 eller + 1... Student, så det blir mye lesing, har lest at man da kan bli nærsynt...?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har tenkt på at jeg kan ha blitt litt nærsynt, men har vært litt langsynt tidligere, vet ikke om det da er vanlig å bli nærsynt? hadde ca. + 0,75 eller + 1... Student, så det blir mye lesing, har lest at man da kan bli nærsynt...? Dytter denne opp litt;)
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Dette har jeg også lurt på, anyone?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå