Gjest glamourgirl Skrevet 24. april 2008 #41 Skrevet 24. april 2008 (endret) .. Endret 24. april 2008 av glamourgirl
Gjest Gjetergutt Skrevet 24. april 2008 #42 Skrevet 24. april 2008 Hihi....det har du helt rett i......hmmmm......bør vel formulere meg litt klarerer da så ikke jeg blir oppringt av pensjonistforeningen......... Jeg er nærmer meg 50......og søker en kvinne mellom 45 og 60. Var det klart nok?? Smil
Gjest MILF 41 Skrevet 24. april 2008 #43 Skrevet 24. april 2008 og hva pokker skulle jeg ha hatt en 22-åring for? Som oftes er de uerfarne og klønete elskere. Jeg hadde kledd rollen som sexopplæringsanstalt veldig dårlig Dette har ikke vært min erfaring. Elskerene jeg har hatt som har vært i begynnelsen/midten av 20-årene har som oftest vært bedre enn de som har vært 40+. De har vært mer utholdene, kåtere, hatt stivere pikk og generelt levert varene bedre.
Gjest glamourgirl Skrevet 24. april 2008 #44 Skrevet 24. april 2008 Jeg har motsatt erfaring. Eldre betyr at de jobber dobbelt så hardt og dobbelt så lenge for å vise at de er tre ganger så gode som de som er halvparten så gamle
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #45 Skrevet 24. april 2008 Jeg tror det har mer å gjøre med personlighet/medfødte egenskaper enn alder når de er ute av tenårene.
Gjest Gjest_Malene_* Skrevet 26. april 2008 #46 Skrevet 26. april 2008 Dette har ikke vært min erfaring. Elskerene jeg har hatt som har vært i begynnelsen/midten av 20-årene har som oftest vært bedre enn de som har vært 40+. De har vært mer utholdene, kåtere, hatt stivere pikk og generelt levert varene bedre. Å være utholdende, kåt og ha stiv pikk er ikke noen garanti for at man er god i senga. Så jeg er enig med glamourgirl jeg!!! Jeg har motsatt erfaring. Eldre betyr at de jobber dobbelt så hardt og dobbelt så lenge for å vise at de er tre ganger så gode som de som er halvparten så gamle
Gjest MILF 41 Skrevet 26. april 2008 #47 Skrevet 26. april 2008 Å være utholdende, kåt og ha stiv pikk er ikke noen garanti for at man er god i senga. Så jeg er enig med glamourgirl jeg!!! Jeg skrev også "og generelt levert varene bedre". Helt greit at du er uenig, men yngre har altså vært bedre etter min erfaring.
Gjest Hilde K S Skrevet 26. april 2008 #48 Skrevet 26. april 2008 Oj. Da er det kanskje sånn med yngre damer også?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #49 Skrevet 26. april 2008 Oj. Da er det kanskje sånn med yngre damer også? Noen liker mora, andre liker dattera. Genialt egentlig, for da finnes det noen for alle.
Atdetvar Skrevet 26. april 2008 #50 Skrevet 26. april 2008 En jeg gikk sammen med på ungdomsskolen (parallellklasse) er samboer og har en sønn med ei jente på 27, mens han selv er 18. Ingenting galt med det, de elsker jo hverandre! Vet om flere som mener det er påfallende og litt besynderlig; normene skulle jo "tilsi" at hun burde ha en jevnaldrende eller litt eldre kjæreste. Utrolig moden fyr, andre ville mest sannsynlig flyktet i hans situasjon. Hyggelig for dem.
rahim Skrevet 26. februar 2014 #51 Skrevet 26. februar 2014 Tror mange yngre gutter liker mer modne damer, fordi vi faktisk har bedre selvtillit, er blitt litt rundere i kantene når det gjelder meninger og holdninger. Tar ikke alt blodig alvorlig, og skjønner at livet faktisk er til for å nytes. Jeg har passert 40, og opplever at gutter på + /- 30 sjekker meg opp på byen. Godt for selvfølelsen, så klart. Og etter som jeg har lagt av meg dramaqueen-tendensene for lenge siden, maser jeg ikke livet av dem, og stiller masse krav. Det tror jeg de syns er befriende.... hva kan vi gjøre med det ? jeg er også en gutt som liker eldre kvinner som deg mellom 30-40. jeg synes det er sykt dig å være med en eldre.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #52 Skrevet 26. februar 2014 hva kan vi gjøre med det ? jeg er også en gutt som liker eldre kvinner som deg mellom 30-40. jeg synes det er sykt dig å være med en eldre. Tviler på at du får svar fra denne gjesten. Tråden er seks år gammel. Anonymous poster hash: 7c34c...040
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #53 Skrevet 26. februar 2014 Hvor har du holdepunkter i at dette er en trend?? Anonymous poster hash: 0fd05...21e
Sophie-Ann Skrevet 26. februar 2014 #54 Skrevet 26. februar 2014 hva kan vi gjøre med det ? jeg er også en gutt som liker eldre kvinner som deg mellom 30-40. jeg synes det er sykt dig å være med en eldre. Og jeg syns det rett og slett er trist at du kaller kvinner mellom 30-40 for eldre...... 1
Gjest Lille-pus Skrevet 26. februar 2014 #55 Skrevet 26. februar 2014 hva kan vi gjøre med det ? jeg er også en gutt som liker eldre kvinner som deg mellom 30-40. jeg synes det er sykt dig å være med en eldre. Og jeg syns det rett og slett er trist at du kaller kvinner mellom 30-40 for eldre...... Han er en gutt... med rimelig stor sannsynlighet en meget ung gutt.... sagt med andre ord: en guttunge som har vinterferie... 1
Betty Blue Skrevet 26. februar 2014 #56 Skrevet 26. februar 2014 Etter at de yngre jentene overtok makten på sjekkemarkedet, har MILF-fenomenet blitt en økende trend. Man ser i dag at en del yngre menn som både har "statusjobber" og har et bra utseende, velger å finne seg ei dame som er en del eldre enn seg selv. Disse damene er gjerne også velutdannede, ser bra ut og har en godt betalt jobb. Er det bedre sex i kombinasjon med "matmor" som lokker disse yngre mennene? Veien til en manns hjerte, går som kjent gjennom magen. Er det en vinn-vinn situasjon for begge parter? Damene får en viril mann som stiller opp hele tiden. Damene føler seg selv 10 år yngre. Mennene får en dame som vil hele tiden, kan lage mat og vaske m.m Man sier vel ikke nei til: 1. Perfekt laget mat 2. Mye og bra sex 3. Stabilt forhold 4. God økonomi 5. Slipper å vaske og stryke tøy selv. Er denne MILF-trenden egentlig et tegn på at yngre menn begynner å bli lei av de kravene yngre jenter trer ned over hodet på dem? Vil kjernefamilien i fremtiden bli mann 25år, kvinne 35år og barn evt. adoptert? Synspunkter rundt dette, mottas med takk! Hahaha...! Ler så jeg griner her :D. "Matmor" og slippe og vaske og stryke tøy selv?! Hvilket århundre lever du egentlig i ? En mann jeg tok inn i mitt hus hadde nok kunnet nyte godt av seksuell lekenhet og god mat (siden jeg i blant er glad i å lage dette). Men å stryke sine egne skjorter, kjøre klesvasker, vaske opp, vaske gulv og annet husarbeide forventer jeg da virkelig at enhver mann tar sin del av- uansett alder ! Men det er klassisk at man ser på arbeidsplasser at kvinnene rydder og ordner i kjøleskap og rundt kaffemaskinen, og at mange menn bare henter kaffe når det trenger det og tror at kvinnene gjør ryddejobben fordi de liker det. Kvinner; oppdra sønnene deres til å ta ansvar på hjemmebane! Av ulike årsaker så hadde nok en mye yngre mann vært uaktuelt for meg, men kjenner noen som har fått en forskjell med stor aldersforskjell nedover til å fungere. 1
Betty Blue Skrevet 26. februar 2014 #57 Skrevet 26. februar 2014 Og jeg syns det rett og slett er trist at du kaller kvinner mellom 30-40 for eldre...... Er i den aldersgruppen, og det plager meg ikke å kalles eldre kvinne av en 22- åring. Han mener nok bare mye eldre enn seg selv .
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #58 Skrevet 26. februar 2014 Etter at de yngre jentene overtok makten på sjekkemarkedet, har MILF-fenomenet blitt en økende trend. Man ser i dag at en del yngre menn som både har "statusjobber" og har et bra utseende, velger å finne seg ei dame som er en del eldre enn seg selv. Disse damene er gjerne også velutdannede, ser bra ut og har en godt betalt jobb. Er det bedre sex i kombinasjon med "matmor" som lokker disse yngre mennene? Veien til en manns hjerte, går som kjent gjennom magen. Er det en vinn-vinn situasjon for begge parter? Damene får en viril mann som stiller opp hele tiden. Damene føler seg selv 10 år yngre. Mennene får en dame som vil hele tiden, kan lage mat og vaske m.m Man sier vel ikke nei til: 1. Perfekt laget mat 2. Mye og bra sex 3. Stabilt forhold 4. God økonomi 5. Slipper å vaske og stryke tøy selv. Er denne MILF-trenden egentlig et tegn på at yngre menn begynner å bli lei av de kravene yngre jenter trer ned over hodet på dem? Vil kjernefamilien i fremtiden bli mann 25år, kvinne 35år og barn evt. adoptert? Synspunkter rundt dette, mottas med takk! samfunnsforskningen i de vestlige verden viser entydig at MILF-fenomenet er en ren Hollywood-myte uten hold i empiriske fakta. Statistikk fra anerkjente forskningsinstitusjoner i bl.a. USA, England og Australia viser at de tradisjonelle aldersforskjellene der mannen i paret er eldst holder seg helt stabile uansett hva sensasjonspressen skriver.Anonymous poster hash: f2903...add
rahim Skrevet 26. februar 2014 #59 Skrevet 26. februar 2014 Og jeg syns det rett og slett er trist at du kaller kvinner mellom 30-40 for eldre...... Sophie, jeg mente at jeg liker eldre enn meg som er utover 30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå