Gjest milfdoc Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Etter at de yngre jentene overtok makten på sjekkemarkedet, har MILF-fenomenet blitt en økende trend. Man ser i dag at en del yngre menn som både har "statusjobber" og har et bra utseende, velger å finne seg ei dame som er en del eldre enn seg selv. Disse damene er gjerne også velutdannede, ser bra ut og har en godt betalt jobb. Er det bedre sex i kombinasjon med "matmor" som lokker disse yngre mennene? Veien til en manns hjerte, går som kjent gjennom magen. Er det en vinn-vinn situasjon for begge parter? Damene får en viril mann som stiller opp hele tiden. Damene føler seg selv 10 år yngre. Mennene får en dame som vil hele tiden, kan lage mat og vaske m.m Man sier vel ikke nei til: 1. Perfekt laget mat 2. Mye og bra sex 3. Stabilt forhold 4. God økonomi 5. Slipper å vaske og stryke tøy selv. Er denne MILF-trenden egentlig et tegn på at yngre menn begynner å bli lei av de kravene yngre jenter trer ned over hodet på dem? Vil kjernefamilien i fremtiden bli mann 25år, kvinne 35år og barn evt. adoptert? Synspunkter rundt dette, mottas med takk!
Frk. Fie Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det er ikke svar på spørsmålet ditt, men leste innlegget ditt og tenkte "mann" der du har skrevet "dame". Drømmer om en DILF - men aldersforskjellen er antakelig ikke heldig på alle områder...
Gjest milfdoc Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det er ikke svar på spørsmålet ditt, men leste innlegget ditt og tenkte "mann" der du har skrevet "dame". Drømmer om en DILF - men aldersforskjellen er antakelig ikke heldig på alle områder... Du trenger ikke drømme om det. Stikk en tur på byen og knips i fingrene. Husk, det er du som har makten! Ellers så er du uheldig og ser ut som et takras.
Frk. Fie Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Du trenger ikke drømme om det. Stikk en tur på byen og knips i fingrene. Husk, det er du som har makten! Ellers så er du uheldig og ser ut som et takras. Neida, ser slett ikke ut som et takras - du skal se det blir en herlig, voksen DILF på meg etter hvert...;-)
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Man sier vel ikke nei til: 1. Perfekt laget mat 3. Stabilt forhold 4. God økonomi 5. Slipper å vaske og stryke tøy selv. En mamma man har sex med? joda, kan skjønne det appelerer til mange menn. Og de mennene kan milfene få, for jeg gidder ikke ha med en mann som ikke håndterer meninger fra en annen kvinne =)
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hva i alle dager betyr MILF? det er et uttrykk etter første american pie filmen, Mother i'd like to fuck.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 det er et uttrykk etter første american pie filmen, Mother i'd like to fuck. Uttrykket er nok endel eldre enn det. Men det American Pie hjalp utvilsomt til å spre det.
Gjest milfdoc Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 En mamma man har sex med? joda, kan skjønne det appelerer til mange menn. Og de mennene kan milfene få, for jeg gidder ikke ha med en mann som ikke håndterer meninger fra en annen kvinne =) Sikker på at de vil være tøflene dine? Du finner sikkert en homo du kan prøve å transformere ;-)
Gjest milfdoc Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 152 som har tittet på tråden, men ingen kommenterer.. Sikkert fordi det er en god del sannhet posten.
Gjest StockDama Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Sikker på at de vil være tøflene dine? Du finner sikkert en homo du kan prøve å transformere ;-) Selv om du foretrekker homofile menn betyr det da ikke at jeg gjør det. Jeg har en heterofil mann =)
Gjest Bond Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Etter at de yngre jentene overtok makten på sjekkemarkedet, har MILF-fenomenet blitt en økende trend. Man ser i dag at en del yngre menn som både har "statusjobber" og har et bra utseende, velger å finne seg ei dame som er en del eldre enn seg selv. Disse damene er gjerne også velutdannede, ser bra ut og har en godt betalt jobb. Er det bedre sex i kombinasjon med "matmor" som lokker disse yngre mennene? Veien til en manns hjerte, går som kjent gjennom magen. Er det en vinn-vinn situasjon for begge parter? Damene får en viril mann som stiller opp hele tiden. Damene føler seg selv 10 år yngre. Mennene får en dame som vil hele tiden, kan lage mat og vaske m.m Man sier vel ikke nei til: 1. Perfekt laget mat 2. Mye og bra sex 3. Stabilt forhold 4. God økonomi 5. Slipper å vaske og stryke tøy selv. Er denne MILF-trenden egentlig et tegn på at yngre menn begynner å bli lei av de kravene yngre jenter trer ned over hodet på dem? Vil kjernefamilien i fremtiden bli mann 25år, kvinne 35år og barn evt. adoptert? Synspunkter rundt dette, mottas med takk! Så alle de pene attraktive karrierekvinner som har god økonomi starter å lage perfekt mat og stryke sokker hjemme for sine toy-boys OG i tillegg har mer sex? Jeg oppfatter ikke MILF-trenden på akkurat den måten - jeg synes det har mer å gjøre med den '40 is the new 20' ide. At alderen generelt har blitt mer greit, kvinner har oppdaget sin seksualitet på måter som betyr at det er greit å være mer erfaren - ikke bare greit, men at dette er bra. Problemet i mine øyene er at det betyr også at de nye 40-åringene har mye mer forventningene. Nå er målestokken jo damer a la frustrerte fruer, det er de nåtidens 40-åringene blir målt mot. Og det er ikke noe gøyt synes jeg.
Aislin Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 152 som har tittet på tråden, men ingen kommenterer.. Sikkert fordi det er en god del sannhet posten. Hvilke sannheter? Kvinner med eldre menn. Yngre menn med eldre kvinner. Er det noe nytt? Eller ett stort debatt-tema? Tror ikke at din såkalte MILF-trend vil føre til store endringer familiestruktur, gjennomsnittlig fødealder, eller unormalt høyt antall adopsjoner. Tror ingen andre en deg bryr seg egentlig. Derfor få svar.
Nabodama Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror det vil bli flere "utradisjonelle" par, som f.eks eldre kvinne/yngre mann. Det blir mer og er vanlig at folk finner hverandre på tvers av aldersforskjell, landegrenser osv. Det spørs vel også hvor langsiktig man tenker. Nå er vi blitt seriemonogame, ihvertfall er mange av oss det. Tenker vi mange år fram i tid, vil nok aldersforskjellen bli mer og mer tydelig. Tenker vi ca fem år fram i tid mtp forholdets evt varighet, fra kvinnen er mellom 35-40 eller 40-45, er det jo ikke så mye å bekymre seg for. Når vi er gamle,vil det jo være en fordel for kvinnen å ha en yngre mann, ettersom kvinner lever lengre enn menn. Men ved f.eks 50 årsalderen, tror jeg det kan være litt slitsomt å ha en mann som er 10-15 år yngre. Alderen begynner å synes godt på kvinnen, mannen er fortsatt ung. Tror det vil tære litt på mange kvinners selvfølelse å se mye eldre ut enn sin partner. Sånn sett er det bedre å ha en partner på omtrent samme alder Men det er min mening, da:)
Gjest milfdoc Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Hvilke sannheter? Kvinner med eldre menn. Yngre menn med eldre kvinner. Er det noe nytt? Eller ett stort debatt-tema? Tror ikke at din såkalte MILF-trend vil føre til store endringer familiestruktur, gjennomsnittlig fødealder, eller unormalt høyt antall adopsjoner. Tror ingen andre en deg bryr seg egentlig. Derfor få svar. Pointet er at eldre kvinner med yngre gutter er nytt. Got it?? Det blir faktisk bare mer og mer populært og akseptert. Utestedene blir tynnet ut for yngre menn med noe mellom øra.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror det vil bli flere "utradisjonelle" par, som f.eks eldre kvinne/yngre mann. Det blir mer og er vanlig at folk finner hverandre på tvers av aldersforskjell, landegrenser osv. Det spørs vel også hvor langsiktig man tenker. Nå er vi blitt seriemonogame, ihvertfall er mange av oss det. Tenker vi mange år fram i tid, vil nok aldersforskjellen bli mer og mer tydelig. Tenker vi ca fem år fram i tid mtp forholdets evt varighet, fra kvinnen er mellom 35-40 eller 40-45, er det jo ikke så mye å bekymre seg for. Når vi er gamle,vil det jo være en fordel for kvinnen å ha en yngre mann, ettersom kvinner lever lengre enn menn. Men ved f.eks 50 årsalderen, tror jeg det kan være litt slitsomt å ha en mann som er 10-15 år yngre. Alderen begynner å synes godt på kvinnen, mannen er fortsatt ung. Tror det vil tære litt på mange kvinners selvfølelse å se mye eldre ut enn sin partner. Sånn sett er det bedre å ha en partner på omtrent samme alder Men det er min mening, da:) Takk for meningen din! Jeg tror vi kommer til å skifte partnere enda raskere enn vi gjør i dag. Aldersspriket blir større og større. Det er slik som du sier, at kvinner taper seg raskere enn menn. Dette fører igjen til at vi skifter til en penere partner pga at vi blir stadig mere overfladiske.
Aislin Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Pointet er at eldre kvinner med yngre gutter er nytt. Got it?? Det blir faktisk bare mer og mer populært og akseptert. Utestedene blir tynnet ut for yngre menn med noe mellom øra. Ok, synd for utelivsbransjen da. På hvilken måte er eldre kvinner og yngre menn nytt og omfattende? Har du noen linker til artikler, statistikker eller lignende? Eller er dette basert på din opptelling på utesteder? Nå er vel ikke utesteder stedet folk flest leter etter en partner for livet. Snakker du om hva menn går etter på byen eller faktiske varige relasjoner? Alle mennene med noe mellom ørene gikk de på utesteder før, men sitter hjemme med eldre kvinner nå? Er du mann eller kvinne? Endret 27. februar 2008 av Aislin
Nabodama Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 Takk for meningen din! Jeg tror vi kommer til å skifte partnere enda raskere enn vi gjør i dag. Aldersspriket blir større og større. Det er slik som du sier, at kvinner taper seg raskere enn menn. Dette fører igjen til at vi skifter til en penere partner pga at vi blir stadig mere overfladiske. Neida, jeg sa ikke at kvinner taper seg raskere enn menn, min erfaring er faktisk motsatt:) Jeg tror at damer generelt kan holde på sitt gode utseende mye lengre enn menn. Det er ikke så mange menn som er særlig attraktive i 40-årsalderen, men veldig mange kvinner er det:) Men at kvinner taper seg ved 50-års alder eller så, i forhold til en 10-15 år yngre mann, det sa jeg. Da begynner aldersforskjellen virkelig å synes.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror at damer generelt kan holde på sitt gode utseende mye lengre enn menn. Det er ikke så mange menn som er særlig attraktive i 40-årsalderen, men veldig mange kvinner er det:) Jeg synes egentlig at eldre menn som oftest ser bedre ut enn eldre kvinner. Og da snakker jeg 50+.
Nabodama Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Jeg synes egentlig at eldre menn som oftest ser bedre ut enn eldre kvinner. Og da snakker jeg 50+. Ja, er ikke helt uenig med deg i det. Men det gjelder menn som også var attraktive da de var 40. Men jeg tror vi vil se en endring over mht det også, ettersom kvinner i større og større grad vil legge vekt på utseendet sitt....kanskje nettopp fordi flere av oss har yngre partner:) Det er ennå litt tabu for menn med kosmetiske operasjoner, sminke, kremer osv, men det er jo vi kvinner storforbrukere av. Nå tenker jeg ikke på dagens 50 +kvinner, men oss som kommer etter. Mange av oss vil nok etterhvert iverksette store tiltak for å utsette aldringsprosessen lengst mulig. Og da vil nok damer over 50 holde seg bedre enn menn på samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå