Gå til innhold

Vaniljeis med sjokoladebiter


Titta

Anbefalte innlegg

Er ikke det i salg lengre? Før hadde jo både Hennig Olsen og Diplom is slik is i 2liters bokser, men nå finner jeg det ikke noen steder. Var innom 5 butikker idag uten resultat. I siste butikken spurte jeg og fikk da til svar at det var gått ut av produksjon. Er det mulig? Favorittisen min jo. :(

På Hennig Olsen sine sider står isen fortsatt oppført, men det er jo mulig at de ikke har oppdatert på en stund. På Diplom is sine sider er ikke isen, så de har vel kuttet den ut antar jeg.

Noen som vet? Evt. som vet om andre merker som har slik is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chili Pepper

jeg har lett i år og dag, og finner den heller ikke. nødløsningen er vanlig vaniljeis, og å raspe mørk sjokolade og strø over. det er godt det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*

Jeg har ikke lagt merke til det før, så da jeg var på Coop Obs i stad måtte jeg jo sjekke. Og den var borte.

Jeg trodde det var en av slagene som solgte mest jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte aldri den smaken jeg... Men at ting forsvinner fra hyllene bare fordi det ikke selger bra nok liker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chili Pepper
Likte aldri den smaken jeg... Men at ting forsvinner fra hyllene bare fordi det ikke selger bra nok liker jeg ikke

hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ?

Trenger jeg å forklare?

Det er jo ennå ikke noe bra utvalg av varer i norske butikker. Men så er jeg på utkikk etter de gode utenlandske varene da.

Men jeg er generellt ikke for å fjerne varer, det er alltids noen som liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåmobil

tror ikke hennig olsen heller har den isen lengre, se følgende link til gruppe på facebook; http://www.facebook.com/group.php?gid=2739776292

flere enn deg som savner den..

fant ennå en gruppe om samme tema, her skriver de at hennig oslen is har bestemt å få den i produksjon igjen.

Sjekk link;

http://www.facebook.com/group.php?gid=2763125559

Endret av blåmobil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Hennig Olsen sin kommer tilbake. Ble riktig så betuttet da jeg oppdaget at den var helt borte. Da er sommeren reddet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Hennig Olsen sin kommer tilbake. Ble riktig så betuttet da jeg oppdaget at den var helt borte. Da er sommeren reddet ;-)

Ja den er jo kjempegod!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger jeg å forklare?

Det er jo ennå ikke noe bra utvalg av varer i norske butikker. Men så er jeg på utkikk etter de gode utenlandske varene da.

Men jeg er generellt ikke for å fjerne varer, det er alltids noen som liker dem.

Men om det ikke lenger er mange nok som kjøper varene, slik at det bli ugunstig å produsere det er det jo naturlig at det tas av markede. Kanskje denne isen gikk til grunne fordi det har kommet så mye annet som folk heller velger? Er egentlig enig i at norske butikker har lite utvalg på en del varer. Matbutikker i USA var jo nesten som et museum jo :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner at hvis varer blir liggene i hyllene til holdbarhetsdatoen går ut så burde nok produktet fjernes, men jeg synes ikke den kapitialistiske holdningen om at et produkt må selge så og så mye for å bli værene i produksjon er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...