Gjest Gjesten Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 For noen uker siden fikk jeg ganske tørre lepper. Etter hvert ble jeg tørr rundt leppene. Huden ble rød, og jeg kjente hele tiden at både
Gjest Gjesten Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Innlegget mitt ble visst posta da mobilen ringte ? Uansett For noen uker siden fikk jeg ganske tørre lepper. Etter hvert ble jeg tørr rundt leppene. Huden ble rød, og jeg kjente hele tiden at både leppne og huden rundt var veldig tørre. Ubehagelig å snakke og spise. En fet krem ved navn mentholatum lindret ubehaget, men jeg var alikevel rød i en uke. Nå er jeg blitt like tørr igjen. Huda over munnen er blitt rød. Har søkt på internett, men finner bare utslett med kviser og blemmer. Jeg har bare veldig tørr hud som kan flasse. Lurer på om noen har hatt noe lignende. Kan det vere allergi? Noen som vet om noe som hjelper?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Prøv Lipogel fra apoteket. Denne danner en vannavvisende hinne. Hjalp datteren min.
Gjest Gjesten Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Og det kan man ha på selve leppene og? Tusen takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Lipogel kan du også ha på leppene. Dette er en krem uten vann og parfyme. Jeg vet at noen norske polfarere brukte denne som kuldekrem. Det gjorde faktisk jeg også når ungene var små. Ble først kjent med kremen da et barn var så utrolig rød og sår rundt munnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå