Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva betyr "ekvivalent / ekvivalens"? Finner det ikke forklart på google heller...noen språknerder her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. februar 2008 #2 Del Skrevet 26. februar 2008 Likeverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Del Skrevet 26. februar 2008 50.000 oljeekvivalenter betyr 50.000 likeverdige. Likeverdige hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Del Skrevet 26. februar 2008 50.000 oljeekvivalenter betyr 50.000 likeverdige. Likeverdige hva da? http://www.energilink.no/leksikon/oljeekvivalnter.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Del Skrevet 2. mars 2008 Ekvivalent=likeverdig Ekvivalens=likeverdighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Fie Skrevet 31. mars 2008 #6 Del Skrevet 31. mars 2008 Rimelig sikker på at det også kan bety motstykke, eksempelvis når jeg omtaler noen som arbeider med det samme som meg i en annen bedrift. Min ekvivalent. Fritt etter hukomelsen og engelsktimene på videregående ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 1. april 2008 #7 Del Skrevet 1. april 2008 Rimelig sikker på at det også kan bety motstykke, eksempelvis når jeg omtaler noen som arbeider med det samme som meg i en annen bedrift. Min ekvivalent. Fritt etter hukomelsen og engelsktimene på videregående ;-) Da er det heller ikke et motstykke, i betydningen kontrast, men noen som tilsvarer det samme som deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Fie Skrevet 1. april 2008 #8 Del Skrevet 1. april 2008 Takk, det var akkurat det jeg mente;.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå