No Shorty Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg ser på underlivet* til samboeren og se bak ballene og mot anus, så har han noe som jeg kaller en søm... Det er en rett strek som går helt rett, og ser litt ut som et arr... Siden jeg ikke har studert så mange mannelige underliv så vet jeg ikke om dette er normalt... Ikke det at jeg tror det er noe alt, men jeg har lissom aldri hørt om denne "sømmen" før... Har alle menn en slik "søm"? Klemmm.... *Merkelig å si underliv om en mann, for det er som regel snakk om damer når det er snakk om underliv...
Ce'Nedra Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det er normalt. Jeg har hørt at det er fordi man er hunkjønn før man forandrer seg til hankjønn i mors liv, men jeg aner ikke om det stemmer. At det altså gror sammen. Når jeg leste hva jeg hadde skrevet, høres det egentlig ut som noen har lurt meg.. hehe Men i hvertfall; det er helt normalt, min har det han også..
Ce'Nedra Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 -Linjen som går nedover penis og som «deler» testiklene i to blir dannet når mannen er et lite foster inni magen på moren. Kvinner har også i utgangspunktet den samme linjen, men i stedenfor å danne en "søm" som holder penisen sammen, blir den til de indre kjønnsleppene. Fant faktisk dette her på Kvinneguiden da jeg googlet http://www.kvinneguiden.no/magasin/sex_og_...m_peniser/29664
No Shorty Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg tror det stemmer med at det du sier Ce'Nedre... Jeg tror jeg har hørt noe alla det jeg og... jeg MÅTTE bare spør... Klemmm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå