Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Svinger innom og kaster inn en stooor :klemmer: til den tøffe spinnvil'en! Du har virkelig fått gjennomgå de siste ukene. :sukk: Godt å lese at du er såpass positiv!

Som du selv sier: På det fjerde skal det skje! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svinger innom og kaster inn en stooor :klemmer: til den tøffe spinnvil'en! Du har virkelig fått gjennomgå de siste ukene. :sukk: Godt å lese at du er såpass positiv!

Føler meg ikke akkurat tøff alltid nei... Men prøver å tenke positivt, for da blir ting så mye lettere.

Kom ikke brev i går, satser på at det kommer i dag. hadde vært greit om det kom før vi fikk besøk i helga, er ikke alt jeg vil de skal se ;) Gleder meg skikkelig til besøk.

Ellers, håper jeg at syklusen min snart er tilbake i normal gjenge, tempen fyker litt opp og ned. Tror ikke alt er helt som det skal enda med kroppen min. Får tro det kommer seg snart. For en gang skyld håper jeg mensen kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke akkurat tøff alltid nei... Men prøver å tenke positivt, for da blir ting så mye lettere.

Kom ikke brev i går, satser på at det kommer i dag. hadde vært greit om det kom før vi fikk besøk i helga, er ikke alt jeg vil de skal se ;) Gleder meg skikkelig til besøk.

Ellers, håper jeg at syklusen min snart er tilbake i normal gjenge, tempen fyker litt opp og ned. Tror ikke alt er helt som det skal enda med kroppen min. Får tro det kommer seg snart. For en gang skyld håper jeg mensen kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skattepenger, og ikke noe brev fra sykehuset... Håper brevet ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb i alle fall. En av to er greit å få i hus i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Så kjekt å få penger igjen på skatten. Det er deilig før sommerferien. Har dere noen planer for i sommer da? Vi skal ikke noe spesielt, bare være hjemme. Det blir deilig det da, vi koser oss masse i eget hjem.

Håper brevet fra sykehuset kom i dag :klem: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få penger igjen på skatten. Det er deilig før sommerferien. Har dere noen planer for i sommer da? Vi skal ikke noe spesielt, bare være hjemme. Det blir deilig det da, vi koser oss masse i eget hjem.

Håper brevet fra sykehuset kom i dag :klem: God helg!

Kom ikke noe brev nei... Tror jeg skal ringe igjen i morgen og si at jeg kan komme innom og hente det heller. Så kan jeg ta blodprøvene i samme slengen. Det må jo gå an?

Endelig kom sommeren. Årets første bad ble unnagjort i går, og det var faktisk ganske varmt også. Hadde besøk av guddattera mi i går, kjempestas. Er så sjelden jeg får se henne, for hun bor så langt unna. Må kanskje bli litt flinkere å reise på besøk...

Sommerferien ja, vi skal låne kajakker den første uka i ferien, og så skal vi til Italia i en uke, og de to siste ukene er helt uten planer. Mannen hinta om en ukes tur i Jotunheimen, men er ikke helt sikker på om han mente det seriøst :ler: Vi har verdens beste løsning på hvem som bærer sekken når vi er på fjelltur. mannen er sherpa og bærer alt, og jeg tusler etter med vannflaska mi og kameraet. På den måten får han meg med på fjelltur :ler: Selv når mannen bærer en sekk på 25 kg går han fortere enn meg opp fjellsidene. Han er nok hakket bedre trent enn meg for å si det mildt.

Men en fjelltur eller tre er ikke så dumt. Elsker å sitte ved bålet når sola går ned, og det begynner å skumre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en grei deal i forhold til fjelltur ja :ler: Ser det for meg der dere går oppover fjellsida ;)

Håper helga har vært bra, og at brevet har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en grei deal i forhold til fjelltur ja :ler: Ser det for meg der dere går oppover fjellsida ;)

Håper helga har vært bra, og at brevet har kommet.

Det er en perfekt ordning for meg, jeg slipper å bære, og mannen slipper å vente på meg. Vinn vinn!

Ikkenoe brev enda, må ringe i morgen og etterlyse tenker jeg.

Og så er jeg biiiittelitt solbrent på ryggen, har vært sløv med faktor i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Høres ut som kjempefine planer i sommer da. Dere får det sikkert knall :) Vi skal bare være hjemme i sommer, litt kjedelig, men vi finner på noe småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som kjempefine planer i sommer da. Dere får det sikkert knall :) Vi skal bare være hjemme i sommer, litt kjedelig, men vi finner på noe småting.

Dere bor jo så sentralt at dere kan finne på mye fint selv med korte turer hit og dit. Blir nok en fin sommer for dere også tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har en flott ferie i vente :Nikke:

Tenkte å spørre deg i forrige uke om det ble noe padling på dere i sommer :)

Vi har hatt to flotte turer hit til i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har en flott ferie i vente :Nikke:

Tenkte å spørre deg i forrige uke om det ble noe padling på dere i sommer :)

Vi har hatt to flotte turer hit til i år :)

Vi tenkte egentlig å ta en tur nå til helga, men kajakkene er dessverre opptatt. Vi har ikke kjøpt egne, bare låner når vi trenger dem. Ulempen er jo at de plutselig er opptatt når vi har lyst på en padletur...

Ellers, har enda ikke fått brev fra sykehuset, men ringte i går og sa at jeg kom innom i dag. Da kan jeg hente papirene selv, og ta blodprøvene samtidig. Men sykepleieren fant ingenting i journalen min angående det legen ringte om i forrige uke. Så da vet jeg ikke om de prøvene blir med. Og jeg husker jo ikke hva han kalte den blodprøven... Jaja, får ikke ta det så tungt, den blir vel alltids tatt en gang senere hvis det trengs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Irriterande at ting skal ta så lang tid! Er det vanskelig å senda ut standard papirer innen rimelig tid? :roll:

Herlige ferieplanar! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: Irriterande at ting skal ta så lang tid! Er det vanskelig å senda ut standard papirer innen rimelig tid? :roll:

Herlige ferieplanar! :sol:

Var innom i dag og henta rekvisjonen på standardpakken for habituell abort. Sammenlignet med prøvene du tok Dreia, og det er akkurat de samme. Så nå må jeg ringe sykehuset nok en gang, å prøve og få tak i legen slik at jeg får greie på hvilken prøve som mangler... Kjenner at jeg er drittlei hele sykehuset. Det er jo snart en måned siden jeg mistet, og jeg skulle få rekvisjonen i posten bare dager etter det. Og så har jeg etterlyst og etterlyst, og det ender med at jeg må gå innom og hente. Greit å bo nærme sykehuset i alle fall. Så nå gjenstår det å se om jeg får tak i legen i morgen eller om han er på ferie, for han hadde ikke notert i journalen hvilken prøve han ville ta med... og er han på ferie, er jeg jo like langt... Det begrenser seg jo hvor mange ganger jeg kan finne på avtaler sånn at kolleger ikke begynner å lure på hvor jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Frustrerande!

*krysse fingrane for at legen ikkje har tatt ferie ennå*

Han hadde ikke tatt ferie, så nå håper jeg at en ny rekvisisjon er i posten. Håper på bedre lykke denne gangen. Mannen har også tatt blodprøve så nå er vi i gang igjen.

Lurer på hvor lang tid det tar før mensen kommer nå. Er en måned siden jeg begynte å blø, men det er ingen tegn på at el har vært enda. så det blir nok en lang syklus denne gangen. Like greit, kanskje jeg slipper å ha mensen når jeg skal til syden :) Always look on the bright side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh.. Sydentur.

DU kan få pakke med meg :jepp:

Så heldig er du!

Har ganske stor koffert, så får sikkert plass til deg! To uker igjen til ferie, det er lenge. I alle fall når alle de andre tar ferie før meg... Tror det blir ensomt på jobb den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske stor koffert, så får sikkert plass til deg! To uker igjen til ferie, det er lenge. I alle fall når alle de andre tar ferie før meg... Tror det blir ensomt på jobb den siste uka.

Meg også? Og Babymelona? :sjenert:

Hadde vært deilig med en tur, men på den annen side..: Det er jo varmt og fint her også! :ler: Deilig at det har vært litt skyer her idag. Virker som Babymelona også synes det.

Synd på deg som må slite med sykehuset og alle små slitsomme detaljer de skal makke med. :sukk: Kjenner til det der...

Krysser fingrene for at det ordner seg til slutt. Det ordner seg alltid for snille piker! men det vet du vel?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også? Og Babymelona? :sjenert:

Hadde vært deilig med en tur, men på den annen side..: Det er jo varmt og fint her også! :ler: Deilig at det har vært litt skyer her idag. Virker som Babymelona også synes det.

Synd på deg som må slite med sykehuset og alle små slitsomme detaljer de skal makke med. :sukk: Kjenner til det der...

Krysser fingrene for at det ordner seg til slutt. Det ordner seg alltid for snille piker! men det vet du vel?

:klemmer:

Hmm, tror det blir plass til lite annet i kofferten hvis jeg skal ha deg og babymelona, og midnight i den :ler: Men jeg trenger vel trengt tatt bare bikini?

Håper siste brevet kommer i morgen, sånn at jeg får tatt alle prøvene før fellesferien... Men det skal vel holde hardt.

Ja jeg håper alt ordner seg for snille piker, men har av og til en stemme i bakhodet som hvisker at snille piker må nøye seg med smuler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...