Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Jepp, veldig sant. Skjønner ikke at mamma ikke kobler at det føles likt for meg når hun "maser" på meg, som når mormor "maser" på henne :ler:

Hadde en lang samtale med mamma i dag, hun syns jeg bør fortelle broren min om hva vi sliter med. Men jeg er skeptisk, føler at det kan bli mye mas hvis mange vet. Og hun syns det er helt forferdelig at svigers ikke vet noen ting. Hvordan skal jeg få fram at det har ikke noe med at jeg ikke stoler på dem, men at når mange vet så blir det fort mange spørsmål til sammen, og dermed = MAS. Av og til angrer jeg på at mamma vet ting, pappa er litt enklere for han vet og støtter meg uten så mange ord. Hvis dere skjønner hva jeg mener :sjenert:

kroppen min er nok ikke helt normal nei, holdte på å falle over handlevogna til en gammel mann på obsen i dag. Skulle bare strekke meg etter noe, men så mistet jeg fullstendig balansen gitt. Følte meg nesten full :ler: Mannen holdt på å le seg ihjel. Greit å kunne le av kjipe ting også :ler: Det så sikkert fullstendig sinnsykt ut...

Da er vi to ;) Mamma har heller ikke koblet den delen med meg vs henne og henne vs mormor.

Skjønner hva du mener med støtte uten for mange ord :jepp: Jeg har det slik med pappa jeg også :) Han vet når det er fornuftig å si det han har å si, mens mamma bare skravler i vei.... :sjenert: Glad det ikke er noen andre enn venninner som vet om vår prøving, de vet å ikke spørre og grave om det.

Forøvrig en fin liste du har :tommelopp:

Ønsker deg en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lyst å bytte avatar, men får bare feilmelding når jeg laster opp et bilde jeg selv har tatt... Kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildet for stort eller har det riktig størrelse??? Det kan være det som er grunnen til at du får en feilmelding. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildet for stort eller har det riktig størrelse??? Det kan være det som er grunnen til at du får en feilmelding. :vetikke:

Det er sikkert for stort... Får forsøke å skalere det ned. Men nå forsvant den gamle avataren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å skalere det ned og så laste det opp på nytt. Lykke til.

Takk, funka som fjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin avatar du har fått deg nå, så bra at det funket bra. :tommelopp:

Fint med litt hjelp :) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Har nemlig støtt på det samme problemet selv, så jeg tenkte at det kanskje var det som var ditt problem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjempefin avatar!! Så flink du er. Fin liste med positive ting :klem: Snart bryllupsdag ja. Hvordan skal dere feire den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin avatar!! Så flink du er. Fin liste med positive ting :klem: Snart bryllupsdag ja. Hvordan skal dere feire den?

Vi reiser til Oslo, skal bo på hotell. Så skal vi på Metallica-konsert dagen etterpå. Gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, ny avatar! Men eg stussar stadig når eg ser den - eg kjenner deg ikkje igjen lenger. :fnise: Det går seg vel til. ;)

Så koselig med bryllupsdagsfeiring. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, er det mulig å være så trøtt... Skjønner ikke, la meg jo tidlig i går, men stuptrøtt i dag. Har vel hatt et lite søvnunderskudd som nådde meg igjen med et smell i dag. Gleder meg til å bli ferdig på jobb, for da skal jeg slenge meg på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vooondt i magen, og det hjalp ikke med to skåler is heller. Jeg vil ha en kropp som er normal igjen. Liker ikke at den oppførte seg som om den var gravid en hel uke etter jeg begynte å blø, og liker ikke at jeg aldri slutter å blø... Hadde jo akkurat slutta å blø da jeg var på utskraping, og så var det på han igjen.

Når kroppen min tydeligvis ikke vil være gravid, så kan den i alle fall oppføre seg som den skal når den ikke er gravid. Er det for mye forlangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vooondt i magen, og det hjalp ikke med to skåler is heller. Jeg vil ha en kropp som er normal igjen. Liker ikke at den oppførte seg som om den var gravid en hel uke etter jeg begynte å blø, og liker ikke at jeg aldri slutter å blø... Hadde jo akkurat slutta å blø da jeg var på utskraping, og så var det på han igjen.

Når kroppen min tydeligvis ikke vil være gravid, så kan den i alle fall oppføre seg som den skal når den ikke er gravid. Er det for mye forlangt?

Syns ikke det altså.. Men nå har vel dessverre ikke min mening noe og si for resten av verden. Håper i alle fall ting går seg til snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kjefte: på spinnvil-kroppen.

Men om berre få månader, så har nok kroppen endelig lyst å vera gravid. *krysser fingrar*

Tenk om me hadde kunna fått gå gravide saman, heile vegen. Det hadde vore godt å kunna følgja nokon med tilsvarande problemer fram mot draumen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det altså.. Men nå har vel dessverre ikke min mening noe og si for resten av verden. Håper i alle fall ting går seg til snart.

Vondten gikk bort, men slutter jo aldri å blø... Kjedelig ja. Får håpe det går seg til i helga.

:kjefte: på spinnvil-kroppen.

Men om berre få månader, så har nok kroppen endelig lyst å vera gravid. *krysser fingrar*

Tenk om me hadde kunna fått gå gravide saman, heile vegen. Det hadde vore godt å kunna følgja nokon med tilsvarande problemer fram mot draumen. :rødme:

Ja det hadde vært ekstra stas. Jeg kjenner ikke noen som er i samme båt som oss, så det er greit å ha KG. Satser på at på det fjerde skal det skje, og at høsten blir en bra en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tantebarnet mitt er så nyyyydelig. Var på besøk i helga, og snuste inn babylukt. Kjempestas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...