Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

God påske snuppa! :klem: Noe nytt her? Hva skal du i påsken da? og ser det ut som et arbeidssted hjemme i stua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Men... hvor ER du Spinnvil?

dette er jo eneste måten for meg å følge med deg på.... :goodbye:

Håper det ikke er noe som har tatt ifra deg skrivelysten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er! Jeg er ikke så langt unna. Har bare hatt en KG-pause de siste ukene. Har egentlig jobba med kjellerprosjektet, og derfor ikke prioritert å oppdatere her inne...

Ikke så mye nytt her da, tar pergo denne måneden, så er litt spent på hva som skjer om to tre uker... Forhåpentligvis blir det positiv test. Og hvis det ikke blir det, så blir det nok neste pergorunde. Her skal det tenkes positivt! Merker ikke så mye til pergoen, får litt hodepine de dagene jeg tar tablettene, men det går raskt over når kuren er slutt. Skal tåle masse for at spiren skal sitte til slutt.

Prøvde å telle litt på hvor lenge vi har holdt på nå, og ærlig talt så husker jeg ikke nøyaktig. Til sommeren en gang runder vi to år denne runden, og forrige gang prøvde vi vel i litt under ett år. Tida går fort, og det er litt rart å tenke på at vi kunne hatt en unge på tre år dersom jeg ikke hadde mistet første gang. Jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan livet hadde vært da. Jobb, utdanning og alt annet hadde vært helt forskjellig. Og da hadde jeg kanskje ikke blitt kjent med Midnight og Enois...

Ikke lenge til jeg blir tante nå, bare en måned igjen. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det er så bra du er positiv!! :klem: Det ordner seg nok skal du se. Det tar bare litt tid. Mange som klarer det med litt hjelp fra pergoen. Bra du ikke er så dårlig av den lenger da. Litt hodepine får man overleve når gevinsten er bra.

Spennende med oppussingen. Blir nok kjempefint. Gleder meg til å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så bra du er positiv!! :klem: Det ordner seg nok skal du se. Det tar bare litt tid. Mange som klarer det med litt hjelp fra pergoen. Bra du ikke er så dårlig av den lenger da. Litt hodepine får man overleve når gevinsten er bra.

Spennende med oppussingen. Blir nok kjempefint. Gleder meg til å se det.

Du skal få se hvis du vil når det blir ferdig. Er litt jobb igjen med listing, jeg og mannen har jo aldri gjort det før. Ikke helt enkelt å få det fint, men jeg innser jo at vi kanskje er litt mer nøye enn nødvendig. Når jeg begynner å se nøye etter det som allerede er gjort i leiligheten av proffe folk er det jo ikke perfekt det heller. Og det har jeg egentlig ikke lagt merke til før nå... Så da betyr det kanskje ikke så mye.

positiv ja, det går jo litt opp og ned der, men stort sett klarer jeg å tenke positivt. Jeg har jo tross alt blitt gravid to ganger, og en gang må det jo gå bra? Håper bare jeg slipper å vente et par år til før neste positive test. Pergo skal funke, jeg bestemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
åh, som jeg lurer......

Jeg fins!

:lete:

Forsvunnet i opp-pussingsjungelen?

Nesten litt sånn ja, men nå er det største prosjektet snart ferdig.

Depper litt i disse dager, gikk tom for folat i helga og da gikk det opp for meg at jeg husker ikke hvor mange bokser folat jeg har spist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Huff da. Har ingen gode råd og vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg tenker på deg :klem: Bare hold ut, for nå får dere hjelp og da skal lille spiren sitte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da. Har ingen gode råd og vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg tenker på deg :klem: Bare hold ut, for nå får dere hjelp og da skal lille spiren sitte!! :)

Det er evig nok det, gode tanker kan hjelpe mer en ord innimellom. Får vel krysse fingrene og satse på at mensen ikke kommer til helga :) Positive tanker!

:klemmer:

Takker.

Har holdt meg litt borte fra KG den siste pp, kjenner at det har vært greit å fokusere på andre ting i noen uker. Men savner å snakke om prøvingen med folk som skjønner hva jeg går igjennom, og samtidig slippe stakkar deg blikkene fra folk jeg omgås. Det er nok grunnen til at svært få av mine venner vet at vi prøver, og enda færre vet at vi sliter. De som vet, har fått prøvd seg litt selv.

En ting har jeg i alle fall skjønt, spontanaborter er mye mer vanlig enn noen tror. Men ingen snakker om det! Skjønner jo det, jeg snakker jo ikke om det selv heller. Orker ikke medlidende blikk når jeg endelig tenker på noe annet.

KG er utrolig fint å ha sånne dager da man trenger å blåse ut litt, få litt støtte eller de dagene man bare vil dele fine ting med noen.

Får satse på at jeg kan dele fine ting til helga, er vel bare å håpe. Tempen er litt opp og ned, oppfører seg ikke slik som da jeg var gravid sist. Tør jeg å håpe uansett? Jeg er faktisk ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Spinnvill!

Så leit å lese at dere har å prøvd på baby så lenge uten å lykkes! :kose: Jeg håper Pergoen gjør sitt og at du ikke ser noe til :heks: til helga!

Jeg så du lurte på Vitex, så jeg tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen med litt info i dagboka di! :jepp: Jeg har selv bare brukt Vitex i to dager,så om det funker så godt som de sier vet jeg ikke, men mange mener at det er et vidundermiddel. Du kan lese mere om Vitex her og så er det en liten diskusjon om det i prøverforumet her. Håper du får noe utav det!

Lykke til videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg håpar alt er vel med deg. :klem:

Og at du snart får bevist at alle gode ting er tre - sidan eg ikkje fekk gjort det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...