Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha en flott helg!!

:hug:

Det har jeg absolutt tenkt :ler: Jeg skal til byen i dag og lete etter bursdagsgave til min kjære mann. Han er så storforlangende at han har ønsket seg t-skjorter :nei: Så da må jeg vri hjernen litt for å finne et litt mer spenstig alternativ. Lurer på om jeg skal finne noe i Singapore heller, og bare ta med en liten ting nå... Får vel se hva jeg finner.

jeg fikk bildet mitt i går, jeg vant kunstauksjon på fineart forrige helg. Det er så fint! Så nå må jeg få rammet det inn så det blir klart til vi er ferdig med oppussing. Da skal det opp på veggen men jeg vet ikke helt hvor enda...

fine bildet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjempefint bilde! Hvordan foregår en slik auksjon? God helg til deg og lykke til med å finne bursdagsgave. Det er noe dritt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint bilde! Hvordan foregår en slik auksjon? God helg til deg og lykke til med å finne bursdagsgave. Det er noe dritt... :fnise:

Du oppretter en profil på fineart, og så finner du et bilde du har lyst på. Så er det bare å trykke på knappen "legg inn bud", og så vente til auksjonen er over. Forhåpentligvis har man det høyeste budet, og helst ingen andre som byr sånn at man slipper budkrig. Da kan man få bildene ganske billig. Utrolig fort gjort å by, nesten litt for lett... :ler: Ingen problem å svi av litt penger der nei.

Når jeg tenker meg om vant jeg den forrige auksjonen da mannen var borte sist. Kanskje han må holde seg hjemme sånn at jeg ikke bruker så mye penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Nå har jeg snoket litt på fineart siden. Var jo mange fine bilder der. Kanskje du surfer mer når mannen er borte? Da flyr pengene ut av vinduet :-) Var det der du kjøpte det fine svart/hvitt fotografiet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snoket litt på fineart siden. Var jo mange fine bilder der. Kanskje du surfer mer når mannen er borte? Da flyr pengene ut av vinduet :-) Var det der du kjøpte det fine svart/hvitt fotografiet også?

surfer nok litt mer når jeg er alene ja... :sjenert:

Ja det fotografiet vant jeg også på auksjon på fineart, kan gjøre noen skikkelige kupp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart tips! Hvor mye fikk du det bildet for da? Jeg så veil. pris var 5000,- eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart tips! Hvor mye fikk du det bildet for da? Jeg så veil. pris var 5000,- eller noe sånt.

Fikk det for 1000,- inkludert alt av frakt og avgifter. Syns ikke det er så ille. Hadde aldri betalt 5000,- for det da... Det er litt for mye i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Er jo veldig moro å ha noe ingen andre har. Vi har et par bilder fra Ikea, lurer på hvor mange som har de :) Men de er jo fine da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns det er litt stas med ting som ikke alle andre i vennekretsen har... Nå har vi jo mulighet til litt andre ting enn IKEA, nå som jeg er ferdig med studiene og jobber. Må bare få rammet inn bildet snart, men rekker ikke det før jeg reiser. Skader vel ikke at bildet ligger noen uker til før det kommer på veggen...

Bare en hel arbeidsdag igjen før jeg setter kursen mot Asia, har sykt mye å gjøre først. Men det som ikke blir gjort, det må vel vente til jeg kommer hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Heldiggrisen!! Kos deg masse på tur. Ta masse bilder så får jeg se hvor fint det er der. Åh... jeg er så misunnelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten oppdatering fra Asia. Her er det kjempefint. Utrolig masse folk og hus og biler overalt, ikke akkurat som hjemme nei :ler: koser meg sånn, utrolig fint å se mannen igjen, selv om han er litt Kvitebjørn Kong Valomon for tiden. Han er på jobb hele dagen, men vi har kveldene sammen da :)

Har bada på Sentosa Island, kjempefin plass men utrolig turistifisert. Tror ikke det var en lokal person der bortsett fra de ansatte kanskje. Men kjempefint å bade litt, og spise is og se på folk.

Mens mannen har vært på jobb har jeg vært i China Town og Little India. Likte egentlig Little India best, virket mer autentisk. I China town var det stort sett bare turister, mens i Little India virket det ofte som jeg var den eneste vestlige. Men klarte å bli lurt på vekslepenger i Little India da jeg kjøpte noen silkesjal. Men det var heldigvis bare en tre fire dollar, sånn ca 20 kroner tenker jeg. Så det får jeg vel tåle.

Nå skal jeg få på meg bikinien, og tusle ned til bassenget, er så svett og varm som jeg aldri har vært før... Tar på å tusle rundt i timesvis i stekende sol i 30 grader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare litt misunnelig :fnise:

Høres ut som du virkelig koser deg, og ikke noe er bedre enn det ;)

Nyt dagene før du er tilbake i kalde Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på flyplassen og venter. Har akkurat sendt mannen avgårde, vi flyr nemlig ikke med samme selskap. Ikke at det gjør så mye, er ikke så stas å sitte på økonomi alene når mannen kan sitte foran forhenget :ler: Jeg lander i alle fall før han da...

Har hatt ei kjempefin uke med sol og varme, men jeg kjenner at det skal bli godt å komme hjem også. Til det vante, faste... Sin egen seng, og alt det andre.

Blir vel full fart med maling, legging av gulv og listing i ukene som kommer da, gleder meg sånn til det blir ferdig. Får jo en helt ny leilighet, får jo plutselig 50 % mer areal når kjelleren er ferdig. Burde kanskje gjort det for lenge siden? Jaja, bedre sent enn aldri.

Var innom boka til Dreia... Ikke noe særlig hyggelig lesning. Dreia skulle jo være forbildet mitt, på det tredje skulle alt bli bra... Får håpe det ordner seg for oss alle snart. Hadde jo håpet at 2009 skulle bli året. Hvis jeg ikke rekker å få baby i 2009, håper jeg i alle fall at jeg er blitt gravid. Det må jo være lov å håpe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jet lag ja... Hva skal man si om det? er vel nok å nevne at jeg sovna på sofaen kl seks på lørdagskvelden, for så å flytte meg over i senga kl ni. Tjo og hei for en heidundrende lørdagskveld :ler: Tar jo helt av her...

Men har jo blitt super A-menneske, litt behagelig om morgenen i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høyra at du har hatt ein flott tur! Jet lag går over. Ein tidlig lørdagskveld er ingenting. Det blir nok verre når barna kjem. ;)

Var innom boka til Dreia... Ikke noe særlig hyggelig lesning. Dreia skulle jo være forbildet mitt, på det tredje skulle alt bli bra... Får håpe det ordner seg for oss alle snart. Hadde jo håpet at 2009 skulle bli året. Hvis jeg ikke rekker å få baby i 2009, håper jeg i alle fall at jeg er blitt gravid. Det må jo være lov å håpe i alle fall.

Du klarar deg nok utan forbilde også, du. :jepp: Alle gode ting er tre. :tommelsmil: (Og eg satsar på at "På det fjerde skal det skje". Det er fremdeles 75 % sjanse for at det skal gå bra fjerde gongen. :nigo: *klamre seg fast i håpet*)

La oss håpa at 2010 blir året vårt! Og for eit år det skal bli! :rødme: :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE SPINNVILL !!!

:klemmer:

edit: det ble plutselig SPINILL, istedetfor Spinnvill :fnise:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...