pusilus Skrevet 27. november 2008 #541 Del Skrevet 27. november 2008 Håper pergo gjør susen for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. november 2008 #542 Del Skrevet 27. november 2008 hmmmm, noen tegn til TR eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. november 2008 Forfatter #543 Del Skrevet 27. november 2008 Håper pergo gjør susen for dere Håper det jeg også! Blir skikkelig spennende den neste måneden. Tenker positivt nå, spiren SKAL sitte i desember hmmmm, noen tegn til TR eller ? TR kom i dag ja... Så i morgen skal jeg på apoteket og hente ut resepten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. november 2008 #544 Del Skrevet 27. november 2008 Nå skal det bli pergo-bebis. Håpar du slepp unna fæle bivirkningar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 27. november 2008 #545 Del Skrevet 27. november 2008 Må være litt frustrerende at de ikke finner noe som kan være årsaken liksom. Vi har jo ganske klare årsaker, ikke at det er noe kjekkere, men da vet man hvorfor om ikke annet. Får håpe Pergoen gjør nytten for deg Spinnvill, det har jo fungert for veldig mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. november 2008 #546 Del Skrevet 27. november 2008 Så bra at TR kom i dag så er du i gang med pergoen Nå blir det spennende fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 30. november 2008 Forfatter #547 Del Skrevet 30. november 2008 Nå skal det bli pergo-bebis. Håpar du slepp unna fæle bivirkningar. Første tabletten i dag, satser på at det bare blir en bivirkning som dukker opp om ca ni måneder Må være litt frustrerende at de ikke finner noe som kan være årsaken liksom. Vi har jo ganske klare årsaker, ikke at det er noe kjekkere, men da vet man hvorfor om ikke annet. Får håpe Pergoen gjør nytten for deg Spinnvill, det har jo fungert for veldig mange! Ja det er litt kjipt at vi ikke vet hvorfor det ikke går av seg selv, men får vel tenke positivt? Det er ikke noen klar grunn til at det ikke skal gå! Så bra at TR kom i dag så er du i gang med pergoen Nå blir det spennende fremover! Ja tror ikke jeg klarer å være like avslappet om en måneds tid som jeg var denne måneden... Men tempinga hjelper veldig, trenger ikke å teste i vilden sky, for jeg har sånn ca peiling på hva kroppen min holder på med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #548 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Trøtt og lei og sliten for tiden. Gleder meg til juleferie, nesten to uker ferie! Endret 2. desember 2008 av spinnvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. desember 2008 #549 Del Skrevet 2. desember 2008 Så herlig med nesten to uker ferie.. Jeg får bare ei, men skal jaggu utnytte den, gleder meg Blir positiv test på deg i ferien da eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. desember 2008 #550 Del Skrevet 2. desember 2008 Deilig med fri Hva skal dere i julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #551 Del Skrevet 2. desember 2008 Vi skal farte litt rundt i jula. Jeg skal feire sammen med min familie, og mannen med sin. Men jeg skal bo hos svigers, bare kjøre litt Og i nyttårshelga skal vi nordover, besøke min familie. Gleder meg veldig til å treffe bror min og dama hans. Blir spennende å se hvor stor mage hun har fått, hun er vel nesten halvveis da. Kanskje det blir testing i ferien... Har egentlig ikke tenkt så langt. Har tatt noen skritt tilbake angående testinga, og hvor mye jeg tenker på det i de siste månedene. Hver negative test er en så stor skuffelse, så da er det nesten bedre å få tantebesøk før testing er et alternativ. Er halvveis med pergokuren i dag, blir spennende å se om EL kommer når den skal. Merker ingenting så langt. Og det er vel like greit? Bivirkninger vil jeg ikke ha, annen enn en stor en om noen uker Men det er vel egentlig ikke noen bivirkning, bare virkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. desember 2008 #552 Del Skrevet 2. desember 2008 Høres ut som en koselig jul. 2 uker fri er iallefall ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2008 #553 Del Skrevet 2. desember 2008 To uker juleferie :dåne: *drømmer om svunnen tid* har fri kun en dag jeg Men jeg skal vel ikke klage som har hatt fri i godt over en uke nå Har du forresten merket noen bivirkninger av pergoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #554 Del Skrevet 4. desember 2008 To uker juleferie :dåne: *drømmer om svunnen tid* har fri kun en dag jeg Men jeg skal vel ikke klage som har hatt fri i godt over en uke nå Har du forresten merket noen bivirkninger av pergoen? Vet ikke helt om jeg har merket pergoen. Jeg har gått med en mild hodepine siden mandag, som jeg mistenker kommer fra pergoen. Men det er så lite at jeg klarer meg fint. Trenger ikke paracet eller noen ting. Så da er det vel greit. I dag er siste tabletten, så nå er det vel bare å klokke inn litt sengekos på rette dager så er vi i boks! Håper det blir så enkelt i alle fall. Hadde blitt verdens beste julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. desember 2008 #555 Del Skrevet 4. desember 2008 Så bra at du ikke merker så mye til Pergoen, er det enkel dose eller dobbel du går på? Jeg testa litt før ikm de første pp`ene, men slutta fort med det. Jeg syns skuffelsen var mye større ved en negativ test enn veed å faktisk få mensen. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn var det for meg. Hadde jo vært kjempekoselig med en liten desember-produsert baby da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 4. desember 2008 #556 Del Skrevet 4. desember 2008 hei hei hei hei!! Jeg er elendig å svare på mld, beklager.. Men her har jeg vært forkjøla i over en uke og er fortsatt tett og ekkel i kroppen.. Jeje-.. I neste uke regner jeg med at jeg er klar for å finne på noe sprell! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #557 Del Skrevet 4. desember 2008 Så bra at du ikke merker så mye til Pergoen, er det enkel dose eller dobbel du går på? Jeg testa litt før ikm de første pp`ene, men slutta fort med det. Jeg syns skuffelsen var mye større ved en negativ test enn veed å faktisk få mensen. Hvorfor vet jeg ikke, men sånn var det for meg. Hadde jo vært kjempekoselig med en liten desember-produsert baby da Det er enkel dose, for jeg har el av meg selv. Syklusene er bare en smule uregelmessige. Har variert fra 17 dager til 70... Takk og pris for temping, så har jeg litt kontroll. Etter at jeg begynte med det har jeg nesten ikke testet. Hater negative tester, så det vil jeg ha minst mulig av. Like greit å la vær å teste tenker jeg da. Satser på at det blir en desemberprodusert spire ja, hadde vært verdens beste julegave hei hei hei hei!! Jeg er elendig å svare på mld, beklager.. Men her har jeg vært forkjøla i over en uke og er fortsatt tett og ekkel i kroppen.. Jeje-.. I neste uke regner jeg med at jeg er klar for å finne på noe sprell! :D Neste uke høres bra ut! Har vært full fart den siste uka, julebord i morgen. Men har lite planer neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 6. desember 2008 Var på julebord i går, det var kjempegøy. Sjampis og gode viner, kan ha det verre enn det ja Kjenner at jeg er litt redusert i dag, blir nok en sløv lørdag. Mannen ligger på sofaen og "ser" på sport. Han er nok hakket mer redusert enn meg Nå nærmer det seg jul, jeg gleder meg! Skal bli så godt med noen fridager, bare gjøre det jeg har lyst til. Ferdig med pergoen, blir spennende neste uke om jeg får en tydeligere EL enn vanlig. *krysser fingrene for at det blir en septemberbaby* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 7. desember 2008 #559 Del Skrevet 7. desember 2008 September er en fin måned å få baby i.. det tror jeg bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 8. desember 2008 Trøtt og lei og sliten for tiden. Gleder meg til juleferie, nesten to uker ferie! Hurra! Har ordnet sånn at det blir over to uker ferie Gleder meg sånn. Skal bli godt å koble av fra stress på jobben nå kjenner jeg. September er en fin måned å få baby i.. det tror jeg bestemt. Helt enig! Jeg håper virkelig det går den veien. Ellers; vi har fått skyvedørene til det nye klesskapet i dag. Litt tidligere enn ventet, for vi har ikke fått tak i innmaten til skapet enda. Får se om det blir en tur på OBS i kveld... Gleder meg til å få alt montert, blir en skikkelig makeover på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå