Gå til innhold

Thon Hotel Stefan i Oslo sentrum


lillesky

Anbefalte innlegg

Er Thon Hotel Stefan i Oslo et greit hotell?

Er det mye støy - tenker på at trikken går rett forbi til kl. 01 om natta...

Er eventuelt interessert i tips om andre (bedre) Thon eller Rica-hoteller i Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har bodd på Thon hotel Slottsparken. Litt gamle rom kanskje, men reint og fint fint bad, og rommene har egen kjøkkenkrok og skikkelig spisebord og salonggruppe. Jeg var der bare en natt, men kan se for meg at jeg godt kan reise tilbake dit for noen dager i Oslo. Nydelig frokost var det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kjæresten er de fleste rommene mot baksiden, så han hørte ingen støy der. Eventuelt kan man jo be om å få ett rom mot baksiden, hvis man vil være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hotellgjest

Jeg har bodd på Stefan en gang, ut mot gata, mye støy, for rommet hadde gamle vinduer. De hadde noen nyoppussede rom da, kan være verdt å sjekke hvilket man får.

Er ellers veldig fornøyd med Thon Munch, rett bak tinghuset ( på skrå over "Hotel Cæsar"). Stille og rimelig, deilige senger, men litt gamle bad.

Thon Astoria var også bra. Dårlig strøk, men stille og veldig fine rom, nydelige bad.

Ellers er Thon Opera mitt favoritthotell, men det er blitt veldig dyrt. Prøv i tilfelle å få et økonomirom. De er veldig små, men veldig lekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...