Gå til innhold

Celluitter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en BMI på 15-16 og jeg har en masse celluitter. Hvordan er det mulig å ha celluitter når man er undervektig som meg? Legen sier det er løs hud og at den etter hvert når jeg øker mer i vekt at den vil trekke seg sammen.

Men jeg har lest om celluitter, og det ser akkurat slik ut. Når jeg klemmer huden sammen på lårene ser det ut som en appelsin. Jeg har skikkelig komplekser med dette. Da til og med da jeg hadde BMI på 11 hadde jeg dette. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at dette er arvelig. Tykke mennesker trenger ikke å ha cellulitter, mens tynne mennesker kan ha det. Sunt kosthold med mye vann, grønnsaker og lite salt skal være bra. Og trening. Har også hørt at sånn hard massasje skal hjelpe for å få i gang sirkulasjonen så man kvitter seg med slaggstoffer, men har ikke prøvd dette selv.

Skrevet

cellulitter er fettvev som på en måte klumper seg.. ingen ar funnet en vidunderkur mot cellulitter men det er mange lureprodukter ute på markede.

jeg har alltid vært tynn og slank, så km samboerforholdet og samboer kiloene kom uten ibydelse. jeg sliter med cellulitter nå, og det jeg har hørt som skal være bra er å ligge laaaangt unna sukker, raske karbohydrater, minimalt med salt. drikke masse vann, grønn te uten sukker, spise grønnsaker og trene. håper å nå målet mitt til mai...

Skrevet (endret)

Enten har du anlegg for celuitter eller så har du ikke det....spiller ingen rolle hvor tykk eller tynn du er...det er genetisk...

Du kan redusere dem ved å holde deg unna salt, og få massasje...og er du brun så blir de ofte nesten usynlige...Men de vil aldri forsvinne helt...

Trøst deg med at 90% av alle kvinner har celuitter...det er faktisk mer unormalt å IKKE ha dem :fnise:

Ikke tenk på dem, de er en del av din kvinnelighet...nyt heller livet...

Endret av Cienna
  • 4 år senere...
Gjest odmmun riise
Skrevet

jeg har noen kunder som hevder at noen av mine produkter reduserte celuittene betraktelig.

Jeg har produkter både for indre og ytre ernæring.

Du finner meg på www.friskogsunn.net/test

AnonymBruker
Skrevet

jeg har noen kunder som hevder at noen av mine produkter reduserte celuittene betraktelig.

Jeg har produkter både for indre og ytre ernæring.

Du finner meg på www.friskogsunn.net/test

:roll:

Skrevet

BMI på 11, 15 og 16 synes jeg hørtes lavt ut..

Gjest Daenerys
Skrevet

Bmi på 11 ja.

Mine har blitt mindre etter at jeg fikk større lårmuskler pga styrketrening. Enda en fordel ved å trene og leve sunt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...