Gjest -Anna- Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Jeg og samboeren har i lang tid snakket om å forlove oss. Jeg har, som alle jenter flest, hintet og ventet på å få spm. Men nå som 29 februar nærmer seg, så har jeg tenkt å hoppe i det selv! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det. Kan jeg spørre om han vil forlove seg med meg? Eller må det være frieri? Vi har pratet om at vi vil være forlovet i noen år, og så ta giftemål senere. Da passer det jo med et skikkelig frieri når det blir aktuelt. Hva syns dere? Går det an å spørre sin kjære om han vil forlove seg?
Gjest lissi32 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Jeg og samboeren har i lang tid snakket om å forlove oss. Jeg har, som alle jenter flest, hintet og ventet på å få spm. Men nå som 29 februar nærmer seg, så har jeg tenkt å hoppe i det selv! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det. Kan jeg spørre om han vil forlove seg med meg? Eller må det være frieri? Vi har pratet om at vi vil være forlovet i noen år, og så ta giftemål senere. Da passer det jo med et skikkelig frieri når det blir aktuelt. Hva syns dere? Går det an å spørre sin kjære om han vil forlove seg? Ja det går kjempefint ann. Du har de som mener man skal gifte seg innen et år, men vi forlovet oss og vet ikke enda når vi skal gifte oss. Er kjempekoselig å ha en ring som symbol på at man elsker hverandre. Hopp i det og forlov deg du;) Lykke til.
Gjest -Anna- Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Ja det går kjempefint ann. Du har de som mener man skal gifte seg innen et år, men vi forlovet oss og vet ikke enda når vi skal gifte oss. Er kjempekoselig å ha en ring som symbol på at man elsker hverandre. Hopp i det og forlov deg du;) Lykke til. Takk. Har tenkt å sette inn en notis i avisen som jeg vet han leser hver dag på jobb. Til Kenneth min kjære. Oss to skal det alltid være. Du er den vakreste for meg, Jeg tror du vet at jeg elsker deg. Sammen har vi knyttet sterke bånd, Så tror du at du vil gi meg din hånd? Slik at jeg kan sette ringer, På min og din finger? Skal signere med datoen vi ble sammen. Håpar han skjønner det da.
Hønemora Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Takk. Har tenkt å sette inn en notis i avisen som jeg vet han leser hver dag på jobb. Til Kenneth min kjære. Oss to skal det alltid være. Du er den vakreste for meg, Jeg tror du vet at jeg elsker deg. Sammen har vi knyttet sterke bånd, Så tror du at du vil gi meg din hånd? Slik at jeg kan sette ringer, På min og din finger? Skal signere med datoen vi ble sammen. Håpar han skjønner det da. Dinna va no kjempe skjønn... :rødme: Visst han ikkje fatta dinna, so vet'kje ej...
Gjest -Anna- Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Sitter og dikter på harde livet jeg nå da. Tror denne ble bedre. Kenneth, du er min kjære. Oss to skal det alltid være. Du vil alltid være den beste for meg, Og jeg tror du vet at jeg elsker deg. Resten av livet det skal vi dele, På godt og vondt, i sorg og glede. Så derfor spør jeg deg, vennen min, Kan jeg få sette ring på fingeren din?
Munachimso Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 For å være helt ærlig så synes jeg det er litt rart å spørre om man vil forlove seg, forlovelse er jo et løfte om at man skal gifte seg? Dere kan jo allikevel være forlovet i noen år, bryllupet må ikke stå om et år, det viktigste er jo at dere faktisk har tenkt til å gifte dere.
Gjest -Anna- Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Vi skal jo gifte oss, men ikke før om noen år. Derfor så syns jeg at man kan gå ned på kne og fri når det blir mer aktuelt. Jeg kjenner mange som bare er forlovet og har vært det i veldig mange år, uten noen planer for å gifte seg i nær fremtid.
Gjest -Anna- Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Da var mailen til avisen sendt! Håper han skjønner det da! Gleder meg til fredag nå!
Munachimso Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Nei da, ikke noe galt med å være forlovet i en del år om man faktisk har planer om å gifte seg, det jeg ikke skjønner er forskjellen på å fri og å.. fri. Jeg mener, når dere forlover dere har dere jo lovet å gifte dere med hverandre en gang i fremtiden. Så om du mener han skal fri når tiden for giftemålet kommer nærmere, hva er egentlig da poenget med å forlove seg nå? Skal dere forlove dere to ganger? Å fri og å "spørre om å forlove seg" er vel egentlig strengt tatt det samme??
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Nei da, ikke noe galt med å være forlovet i en del år om man faktisk har planer om å gifte seg, det jeg ikke skjønner er forskjellen på å fri og å.. fri. Jeg mener, når dere forlover dere har dere jo lovet å gifte dere med hverandre en gang i fremtiden. Så om du mener han skal fri når tiden for giftemålet kommer nærmere, hva er egentlig da poenget med å forlove seg nå? Skal dere forlove dere to ganger? Å fri og å "spørre om å forlove seg" er vel egentlig strengt tatt det samme?? Signerer!
Hønemora Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Da var mailen til avisen sendt! Håper han skjønner det da! Gleder meg til fredag nå! Lykke til !!!! :love: Endret 26. februar 2008 av ainajuli2008
Prinsesse Snuppelure Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Da var mailen til avisen sendt! Håper han skjønner det da! Gleder meg til fredag nå! Diktet var helt nydelig!!!! Virkelig vakkert! :rødme:
LilleEkorn Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Så fint dikt! Du må love å skrive hvordan det gikk da
Gjest Mirina Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Nei da, ikke noe galt med å være forlovet i en del år om man faktisk har planer om å gifte seg, det jeg ikke skjønner er forskjellen på å fri og å.. fri. Jeg mener, når dere forlover dere har dere jo lovet å gifte dere med hverandre en gang i fremtiden. Så om du mener han skal fri når tiden for giftemålet kommer nærmere, hva er egentlig da poenget med å forlove seg nå? Skal dere forlove dere to ganger? Å fri og å "spørre om å forlove seg" er vel egentlig strengt tatt det samme?? Helt enig. Er man allerede forlovet, så blir det jo menigsløst å fri en gang til.
lirypa Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Sitter og dikter på harde livet jeg nå da. Tror denne ble bedre. Kenneth, du er min kjære. Oss to skal det alltid være. Du vil alltid være den beste for meg, Og jeg tror du vet at jeg elsker deg. Resten av livet det skal vi dele, På godt og vondt, i sorg og glede. Så derfor spør jeg deg, vennen min, Kan jeg få sette ring på fingeren din? Ble det denne versjonen? Nydelig dikt! Jeg skal også fri til min kjære skuddårsdagen...det nærmer seg Lykke til!
Gjest stikke nesa i alle sine saker Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 hei, hvordan gikk det da?
Munachimso Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 hei, hvordan gikk det da? Bare 28. idag Jeg trodde også at det var 29. idag av en eller annen grunn..
Gjest -Anna- Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Hei,Hei! Dette gikk kjempe bra! Ble den siste versjonen jeg skrev ja. Han ringte meg rett etter han kom på jobb og sa "Ja, hvis det var ment til meg" Så hele dagen på jobb om fredag svevde jeg på en sky. Var innom gullsmed og bestilte oss ringer, så vi får dem på onsdag.
lirypa Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Så deilig! Gratulerer så masse Jeg fikk også ja fra min kjære svever litt nå ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå