Nøtten Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Jeg vurderer operasjonen bukplastikk. Jeg er lett overvektig (BMI 26,6) og lurer på om det har noe å si for resultatet. Jeg skulle gjerne hørt fra dere som tok denne operasjonen for "lenge siden" , for minst et år siden. Hvordan går det med dere nå? Hvor fornøyde er dere? Var dere overvektige eller normalvektige da dere tok operasjonen? Fortell meg gjerne litt! N
eximus Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg var normalvektig da jeg tok operasjonen for 3 eller 4 år siden. Etter ett år hadde jeg "eselører" og fikk ny operasjon. Brukte tape på arret i et halvt år etter hver operasjon. Jeg har ellers ikke hatt noen plager og er godt fornøyd med resultatet, selv om jeg nå er gått opp ca 10 kg. Det eneste jeg synes er tildels veldig ubehagelig er at jeg ikke har følelse i store deler av huden på magen. Endret 25. februar 2008 av eximus
Nøtten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Takk for svar. De ti kiloene du la på deg i etterkant, jeg tenker det ikke kom så mye på magen? Jeg legger nemlig på meg BARE på magen når jeg går opp i vekt, men etter operasjonen tror jeg det vil bli litt jevnere fordelt, siden mye av fettcellene på magen er fjernet.
eximus Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde ikke fettsuging da jeg ble operert så jeg har nok desverre lagt på meg på magen vell så mye som ellers
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har tatt bukplastikk, og det var det beste og lureste jeg har gjort. Etter bukplastikken, tok jeg av 15 kg, og har kun lagt på meg 3 kg. i etterkant. Lever som før, bortsett fra ca. et tonn bedre selvtillit!! Sommer & bikini?? Helt greit for meg; bring it on!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå