Gjest linie Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det er 2 dager siden jeg hadde sex for første gang, når han trenget inn i meg var det jævlig vondt og var vondt i en stund mens han holdt på, trodde ikke jeg skulle holde ut men jeg gjorde i håp med at det ble bedre etterhvert. ;o Spørsmålet nå er, hvorfor har jeg ikke sluttet å blø etter 2 dager? Det blødde litt på starten men nå ser det ut som mensen, nesten mer blodig, renner som faen. Blodet er også litt lysere enn normal mensen, jeg vet ikke hva dette er. Kanskje det utløste mensen? Jeg skal ikke ha mensen om før 1-2 uker.. Bør jeg oppsøke lege hvis det varer i mer enn 3 dager?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hadde det sånn etter første gangen jeg også. Blødde litt i noen dager, husker ikke helt hvor mange.. Flere av venninnene mine hadde det på samme måten, så tror ikke det er helt uvanlig:)
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg blødde første gangen også. Det var ikke så mye at det rant, men det var liksom blod i trusa hver gang jeg var på do. Vasket meg og skiftet undertøy ofte i noen dager. Men det var ganske lite blod da, sikkert fordi han var veldig forsiktig, men jeg tror altså at det er ganske vanlig å blø. Vent i noen dager til, og hvis du fortsatt blør så mye og det ikke er mensen, kan du kontakte en lege. Men det skal ikke være så farlig altså
Gjest koosejenta Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg blødde også flere ganger etter første samleie men samleie kan også ha framskyndet mensen så det kan være mensen du også har fått før tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå