Gå til innhold

MSN messnger

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg er ikke spesielt glad i å chatte (skriver så sakte) men folk maser om at jeg skal få meg en konto hele tiden. Jeg har telenor ab. og online.no adresse. Ingen hotmail, gmail eller noe slikt.

Kan man lage seg msn messenger med en online.no adresse, eller MÅ man ha hotmail etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan. Men, jeg anbefaler deg å spandere fire-fem minutter på å opprette en egen messengeradresse. Hvis det seinere blir krøll, så slipper du å herpe e-postadressa di. Det er gjort på et øyeblikk å opprette en hotmailadresse, og gratis attpåtil. Men skygg unna invitasjoner på e-post fra "meetyourmessenger", for de er slemme.

Du kan jo også føre lydsamtaler, eller sende korte lydmeldinger i Windows Messenger. Men grunnen til dens popularitet, skyldes at den "følger med" PC-en. Ellers ville Skype vært et mer fornuftig, og mindre reklame- og urobefengt alternativ.

Endret av Kamikatze
Skrevet
Du kan. Men, jeg anbefaler deg å spandere fire-fem minutter på å opprette en egen messengeradresse. Hvis det seinere blir krøll, så slipper du å herpe e-postadressa di. Det er gjort på et øyeblikk å opprette en hotmailadresse, og gratis attpåtil. Men skygg unna invitasjoner på e-post fra "meetyourmessenger", for de er slemme.

Jepp. Det kan være lurt også fordi det finnes så mange smarte folk der ute som bruker "block checker" og gir fra seg mail-adressen til alle på kontaktlista. Da kan det være lurt å bruke en mail-adresse til MSN man ellers ikke bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...