EMMA2 Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 HELLU! Da har vi tre måneder igjen til VÅR dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 :o Tida flyr! Men man får da gjort mye på tre måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljetot Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 YEY!!! Vi og, 3 mnd. Wow, tiden har virkelig flydd. Håper vi har tenkt på alt... EMMA2, det var det inne på graviditet også sant, som skal begynne å prøve etter bryllupet? Vi og skal prøve da. Kan jeg spørre hvor dere skal gifte dere? Vi skal gifte oss i Alversund kirke utenfor Bergen. Ellers studerer jeg i Oslo. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Og nå er det bare 90 dager igjen... Og vi begynner faktisk å få ting på plass!!! Har nettopp sendt ut innbydelsene!!! Så akkurat nå bruker vi tiden bare til å glede oss, og litt sånn smådill nå og da!!! Har nettopp oppdatert hjemmesiden vår!!! Så om dere vil kan dere ta en titt; http://hegekenneth.norge.cc Lykke til alle sammen!!! Klems fra Gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå