Rødtoppen86 Skrevet 24. februar 2008 #1 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Jeg er ei 22 år gammel jente som lenge har tenkt på å forstørre brystene. Har ventet i noen år fra 18 til 22 i håp om at brystene skulle bli litt større, men slik har det ikke blitt. Trener en god del, og det hjelper heller ikke på for å si det slik. Synes det er kjempetrist å handle kjoler og topper med utringning, for det erså sjelden jeg finner noe som passer. Jeg er ganske fornøyd med størrelsen når jeg bruker bh, men det er på grunn av push-up å vattfyll Er ikke morsomt å vise seg i bikini, for da blir det smått. Har timeglassfigur, så brystene mine står ikke i stil med resten av kroppen. Er så fint at det finnes et forum som dette hvor man ikke blir dømt hvis man vil få større bryster ved hjelp av operasjon. Bor i Oslo, så mulighetene er mange. Ser at Fornebuklinikken er anbefalt flere gang Hvor lang tid tar det før man eventuelt kan bli operert? Er det lang ventetid og slikt? Og så har jeg et problem... Jobber i barnehage med 8 barn fra 1-3 år, så hvordan går det? Har skjønt at man trenger mye hvile, men barnehagejobb er fysisk krevende. Kan ikke ta fri i altfor lang tid slik at jeg mister mye penger.. Er det noen som har noe erfaringer/meninger om dette? Vennlig hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå