Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #1 Del Skrevet 7. april 2002 Vel så var dagen kommet for min del (dagen derpå i dag). Jeg er blitt drukket ut. Det flotte med dette utdrikkingslaget var at det begynte klokka sju på kvelden så folk kunne nyte dagen ellers og bare slappe av. Uanset slik forløp kvelden seg for meg. Jeg ble hentet klokka 19 av min forlover og vi satte kursen mot ukjent mål i Stavanger sentrum. Ingen ville si noe om hva vi skulle gjøre. Vi gikk inn på Vertshuset Mat og Vin i Stavanger og hadde et nydelig måltid med god rødvin og god mimring. Vi var 7 stk. og stemningen var stor. Da middag var ferdig bar det mot et nytt mål - denne gangen Skagen Hotell - min forlover hadde leid et rom der hvor vi skulle kose oss og hvor vi skulle overnatte til søndag morgen. Her hadde vi et vorspiel før det ble bestemt at jo bruden skulle ut og selge gaver på gata. Dette er de gavene jeg ble utstyrt med - Lys - Reflex fra cornflakes pakke - To kondomer - Cupido - BH - En Pose med erter - Muskelavslappende krem Dette skulle jeg selge uten å være kledd opp i all slags utstyr toppen på utdriting, men skal man drikkes ut så skal man. Jeg fikk utrolig nok solgt alt på byen og disse pengene skulle jeg bruke for å komme meg inn på JAVEL Nattklubb i byen. Der festet vi til nærmere stengetid sammen og så bar det rett i senga på hotellet. Våknet i morges og hadde en fantastisk frokost sammmen før det bar hjem. Det flotteste var å ha mine venner samlet til en skikkelig jentekveld og selv om jeg ble driti "litt" ut var det kjempefestlig. Så jenter gled dere. Nå skal jeg fokusere på de neste 13 dagene for min del og bare konsentreere meg om å komme okay i mål med de siste forberedelsene. Stor klem fra en litt sliten og utdrukken vorderende brud som har litt hangover i dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annett Skrevet 7. april 2002 #2 Del Skrevet 7. april 2002 Det var et koselig opplegg, håper jeg får det omtrent på samme vis. Jeg er like nærvøs når lødagene kommer, jeg tror ikke jeg har så snille venner som deg Så jeg er veldig spent på hva de kommer til og gjøre med meg. Lykke til den 20. april 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Tusen takk Annett vi planlegger utdrikking for min forlover i morgen - hun gifter seg 25 mai og vi har bestemt at vi skal ta båten over til Danmark og fra der skal vi til badeland og bare kose oss det er masse flotte opplegg og det blir bra alt etter til hva man gjør det selv. Lykke til alle sammen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 7. april 2002 #4 Del Skrevet 7. april 2002 Gratulerer så mye med fullført utdrikningslag. Godt å høre at det gikk bra og at du selv er veldig fornøyd! Jammen meg er jeg spent på hvordan mitt blir.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseladd Skrevet 7. april 2002 #5 Del Skrevet 7. april 2002 Hørtes ut som et koselig utdrigningslag. Når jeg hadde mitt ble jeg hntet klokka 3 og rett til ferja over til Stord. På freja ble jeg kledd ut som pippi og utstyrt med Sjokolademus, med lapp om noen ville kjøpe musa mi. På trusa mi hadde dei limt sopp og mose på som jeg skulle ta betaling for at gutta skull få se. Hadde og godte poser som jeg seldte til gid og hvermann. Fikk inn over 1000 kroner. Så bar det rett ut til flyplassen der jeg skulle ut å fly i et lite fly, kunn plass til 4 med flyveren. Jeg var ikke høy i hatten da nei.. Etter på var me på dolly dimpel og spiste, mens me ventet på ferja. Så over til der jeg kommer fra og rett på utestedet. ( ikke så mange å velge mellom siden det er et lite sted) Der va me og festen til utpå natten, men når kl. va 1 om natta var jeg fint ferdig. men hadde kjempekoseligt. Forloveren min ko0m helt fra Risør, tenk ho fikk ordnet alt fra der, før ho kom opp.. Må si til min forlover. Takk for en fin kveld og bildene dere tok gjennom hele dagen/kvelden som jeg har fått i et albim. Kos dere aldri. Drit dere ut og med vilje den dagen, dere får den aldri igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Mitt utrikknings lag ble gjennomført i påsken og jeg hadde det helt topp. vi var 15 stykker og holdt på fra ti om mogenen til tre om natta. Et lite tips til dere som planlegger utdrikkningslag: Vi var i studio å spilte inn tre sanger, en sang jeg alene og to var de andre med på, halvparten på hver sang. det var kjempe kjekt! Og nå har jeg en cd der jeg synger sammen med alle veninnene mine! Minne for livet!! selv om resultatet ikke er det vakreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 7. april 2002 #7 Del Skrevet 7. april 2002 heia det hørtes ut som du har virkelig kost deg kjempe bra at du har bare gode minner fra den dagen også masse gode klem¨s fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 8. april 2002 #8 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg ble også drukket ut på lørdag - det var kjempegøy! Mine venninner holdt "vernissasje" (utstillingsåpning) for meg - møtte meg i et skikkelig utstillingslokale der jeg har jobbet og hvor min forlover jobber nå. Jeg ble møtt kl. 15.30 med sjampis, kanapeer, frukt og taffelmusikk, så var det tid til småprating med venninner jeg ikke har snakka med på en stund før utstillingen åpnet. Mine herlige venninner hadde samlet masse gjenstander og bilder fra mitt liv som de hadde stilt ut. Her skulle jeg da holde en omvisning (har jobbet som omviser i nesten 10 år). Så ble det holdt en konsert for meg (klassisk sang og piano), av folk jeg kjenner (jeg har selv spilt piano i mange år). Så viste de en fotomontasje med masse bilder av meg, og jeg skulle plassere en del bildetekster som de hadde laga - til rett bilde! Jeg ble servert musserende vin hele tiden. Etter denne seansen, som varte en stund, gikk vil til et annet lokale, og etterhvert spiste vi raklette. Vi var 8 stk, egentlig skulle vi vært flere, men vi var akkurat mange nok, følte jeg! Vi spiste raklette, nå ble rødvinen servert. Vi tok det med ro hele tiden, og det ble masse tid til å prate og mimre - og snakke om framtida! Etterhvert spilte vi noen spill, og da kom Pernoden på bordet (anissprit). Til da hadde jeg hatt kontroll, men ante fare... de hadde et system der jeg skulle drikke så og så mye hvis jeg svarte rett på spørsmål og litt mindre hvis jeg svarte feil. Men hele spillinga kokte litt bort, så det ble heldigvis ikke ukontrollerte mengder sprit... I ett-tida var jeg i festhumør, og de av oss som fortsatt hang med dro over til et annet sted, en privatfest der jeg også kjente en del folk! I tretida var jeg hjemme. Jeg synes dette var en kjempeartig og veldig personlig tilpassa seanse. De hadde lagt ned masse forarbeid i dette laget, og jeg beundrer dem for det! Masse kos å tenke tilbake på, blant annet at ei venninne av meg kom enkomst fra TRomsø til dette! Rørende! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 8. april 2002 #9 Del Skrevet 8. april 2002 Det hørtest arti ut! Jeg har også blitt drukket ut, og det var en kjempestor overrasselse, siden jeg hadde vært med på å planlegge utdrikningslag til venninna mi som skal gifte seg i slutten av april. Det var på påskeaften.. jeg skulle skyndte meg til byen en tur for å kjøpe noen bursdagsgaver, og endte jo opp med å prøve og kjøpe klær til meg selv. Da d var fem min igjen til stengetid (og self litt sur og stressa butikkdame hengende utafor prøverommet), ringte mob: "Hvor er du?" Da jeg svarte jeg var i byen fikk jeg et: "Hvilken by!!?" Da skjønte jeg no var i gjære siden de gikk HEELT av skaftet.. ta d m ro sa jeg , jeg skule hjem nå, vennina mi kunne jo ikke vite når vi skulle komme likevel... Det endte med at de kom kjørende til byen (hadde "kledd" ut bilen) og jeg og veninna mi ble kledd ut som påskekyllinger.. Vi så veldig pene ut Vi fikk hver sin kyllingpose med maange kokte egg som vi skulle male og selge. Fikk inn masse penger!! Så måtte vi stå å danse fugledansen (self) og holde trim for eldre, og så ble d noen vask... vaska bomstasjon for å slippe gratis igjennom, vaske bensinstasjon o.l. Den andre vennina mi ble kjørt da hjem siden hun hadde fått diare (matforgiftning) Etterpå ble det litt mer utdritning, før vi ro hjem til en venninne og spiste. Da fikk jeg ta av meg alt utstyret. Puh! De hadde kjøpt inn MASSE mat, drikke, godteri m.m. Vi satt og snakket kjempelenge (holdt på m sannhet eller nødt) før vi gikk ut på byen. Der møtte jeg nesten alle eksene(!), og det var jo litt koselig siden jeg ikke hadde snakket med noen av de på lenge.. Synes det gikk kjempebra, siden planene til "planleggerne" måtte forandres på sparket. Jeg hadde stukket til byen og den andre hadde blitt syk.. De hadde egentlig tenkt å gi oss et oppdrag: sette oss i en bil, med et (uleselig!) kart, der vi skulle finne frem til oppdrag til oppdrag, og til slutt endt på fjellet. Der hadde de bestilt hytte og hotell, og vi skulle ha stått på snowboard (ingen av hele veninnegjengen hadde gjort d før) og overnatte der da.. Vet de ble lei seg for det ikke gikk som de hadde planlagt, men det var kjempearti og kjempekoselig! Takk, takk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå