MayaMyhr Skrevet 23. februar 2008 #1 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen som vet om noen små tøffe søte biler for en jente som (forhåpentligvis) snart har lappen? Til mellom 15000 og 50000 kanskje. med litt flytende grenser. =P har en forkjærlighet for bobler. både gamle og nye modeller =P liker også opel corsa og ford ka. men er glad for andre tips =) Har ikke den store peilingen på biler, det må nevnes =P Har prøvd å søke litt på finn.no, men er litt vanskelig når jeg ikke helt vet hva jeg ser etter. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 23. februar 2008 #2 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg var glad i min Renault Clio (2001) Endret 23. februar 2008 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. februar 2008 #3 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvis du liker de gamle boblene får du en veldig flott boble for 50 000. Min er kjøpt for 14 000 og var egentlig nokså "strøken". Ser det er flere fine på finn nå boble1 boble2 boble3 Jeg brukte min boble i mange år både sommer og vinter, men nå har jeg en litt nyere opel som har blitt bruksbilen min. Men kan dessverre ikke noe om noen andre biler. Men som sagt, det er masse fint og helt til under 50 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #4 Del Skrevet 24. februar 2008 Sjekk om det er noen av de type bilene på autodb. Der fant jeg bilen min hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå