Gjest milkyway Skrevet 21. april 2008 #81 Skrevet 21. april 2008 (endret) Er ikke redd for edderkopper. Jeg vil bli akkurat som spiderman! Endret: Flott at denne kom opp på neste side, da ser det jo ut som dette er min merskelige ting! :frustert: Endret 21. april 2008 av milkyway
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #82 Skrevet 21. april 2008 Hver gang jeg er et sted jeg må være helt stille får jeg en irritende tanke i hodet om at jeg må være stille og da klarer jeg det ikke. Det kommer alltid et kremt, hark eller andre ukjente lyder fra meg. Hvis jeg sitter og ser på ting som er loddrette må jeg blunke med det ene øyet for å sammenligne den tingen med en annen loddrett ting ved siden av. Sjekker at komfyren er slått av minst to ganger før jeg legger meg. Må alltid sitte på seter inntil veggen i tog og er disse opptatt blir jeg irriteret på vedkommende som sitter der. Irriterer meg hele togturen. Klarer ikke å gjøre nr 2 på andre doer enn min egen. Kan holde meg i flere dager hvis jeg er hjemmefra. Må alltid ha på sokker før jeg kan ta på bukse. Napper i øyebryna, nappet en gang så mye at jeg til slutt ikke hadde noe bryn. (vokste ut igjen heldigvis)
Gjest Nedfall Skrevet 21. april 2008 #83 Skrevet 21. april 2008 Er ikke redd for edderkopper. Jeg vil bli akkurat som spiderman! Endret: Flott at denne kom opp på neste side, da ser det jo ut som dette er min merskelige ting! :frustert: Det er da ikke merkelig, jeg simpelthen eeelsker edderkopper ! Spesielt de store som vil sitte innerst i kvisthull, helt frivillig !
Gjest Nursy Skrevet 22. april 2008 #84 Skrevet 22. april 2008 Har en litt sær egenskap som jeg egentlig ikke har tenkt så mye over. Når jeg er på jobb hender det ofte at jeg skal gjøre rutineoppgaver som betyr at jeg ikke skal snakke med noen på noen min. Helt automatisk begynner jeg på synge refrenget på en sang. Det er en helt spesiell sang, og kunn refrenget. Føler meg så mye bedre etterpå Og ja, jeg sjekker døra fire fem ganger før jeg går hjemmefra...naboene tror vel at jeg er gal...he he
Krisp Skrevet 22. april 2008 #85 Skrevet 22. april 2008 Jeg har så mange jeg og. Godt å se at jeg ikke er alene om det * Jeg teller veldig mye - særlig skritt. Uten å merke det egentlig, plutselig hører jeg "...834, 835..." inni hodet mitt. Da blir jeg alltid veldig nysgjerrig på når jeg begynte * Har også en tendens til å "spore samtaler tilbake". Når en prat har gått naturlig i en time eller to tenker jeg "hvordan kom vi inn på dette?" Da går jeg gjennom hvert tema fra det siste og systematisk til jeg kommer på hva det begynte med. * Tråkker ikke på kumlokk med "40" på. * Får heller ikke sove med skapdører oppe. * Har også denne partall-greia. (Det er tydeligvis de samme som går igjen hos mange) * Har fast plass på T-banen hvis den er ledig * Og den verste. Når jeg hører et ord deler jeg det ofte opp på denne måten KVINNEGUIDEN: D E G I K N U V - D E, U V - D, V - KVINNEGUIDEN. Forklaring: Hele ordet: bokstavene alfabetisk - de bokstavene som er nærmest hverabdre - de bokstavene som er lengst fra hverandre - hele ordet igjen. Denne er ganske slitsom og irriterende. Blir ikke kvitt den! Jaja.. Sikkert mye annet som jeg ikke kommer på nå
Rotehøna_21 Skrevet 28. april 2008 #86 Skrevet 28. april 2008 Har noen, og de er * Må lese hvor mange sider det er i et kapittel før jeg leser det * Må lese ferdig et kapittel, kan ikke legge fra meg boka om det ikke er ferdig.. * Når jeg spise mat, så sparer jeg alltid det beste til slutt. * Må alltid drikke opp det jeg har i glasset (unntatt melk om det er varmt eller lunken) * Må alltid sjekke om døra er låst 3 ganger, selv om jeg veit det * Må alltid si at jeg er glad i mamma, og jeg elsker deg til samboern.. Enten det er i tlf, og vi skal møtes om litt. * Må alltid lukke skapdører enten på kjk eller soverom * Må alltid vaske opp i en bestemt rekkefølge * Må alltid gi katten mine 3 natta kyss før jeg legger ,eg * Sitter alltid på høyre siden av bussen Det var vel det jeg kommer på i farta..
lille katt Skrevet 28. april 2008 #87 Skrevet 28. april 2008 * Når jeg spise mat, så sparer jeg alltid det beste til slutt. Mmmm.....som det gule i skolebolla..... nammmm......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå