Gå til innhold

Å lære å leve med en mann


Cienna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lissi32

Hei og gratulere. Har dere akkurat møttes og flyttet sammen?

Du sier du akkurat har fått han?

Vi kvinner gjør den feilen i begynnelsen at vi er så forelsket at vi gjør alt husarbeid, og varter opp mannen. Så når hverdagen kommer så begynner vi å irritere oss over hva vi har skapt, vi kan takke oss selv.

Det tok tid her i huset, men gud så deilig det er nå!! Å ha en mann som også gjør ting i huset! :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Hei hei :kaklehone:

Så koselig med besøk! Vi har vært sammen et år, og bodd sammen nesten hele tiden...han fridde etter 4 mnd. :sjenert:

Det er litt sånn i begynnelsen at en overser ting...så kommer de irriterende tingene, men så må en igjen ignorere de små tingene...ellers kan det fort bli mye husbråk :slåss: :ler:

Ja det er ikke lett! Komprimiss. Han gjør litt mer enn han ville gjort om han bodde alene, og du gjør litt mindre enn du ville gjort. Man bør ikke kaste bort tiden til å krangle om husarbeid. Del det i to, eller bli enig om hver deres oppgaver. Vi krangler ikke mer om dette, heldigvis. Trist å krangle om bagateller. Vi har aldri diskutert om dolokket skal stå opp eller ned. Det er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!

Var bare innom og kikket litt. Måtte si at jeg lo litt for meg selv når du beskrev mannen din.. Vittig med sånne små ting man irriterer seg over. Men samtidig så tror jeg at man til dels kan velge selv hva man skal irritere seg over og. Jeg har bodd med min samboer i et drøyt år nå, og jeg har egentlig irritert meg veldig lite. Det er på mange måter ikke noen vits. Hvis jeg har gitt beskjed om noen ting et par ganger, og det ikke skjer - så gjør jeg det bare selv. Heldigvis tar han det til seg da, og er en utrolig stødig kar .. men alle har jo sitt.

Jeg fikk et godt råd en gang, og det var at med sine kjære, så måtte man velge kampene sine. Man kan ikke pirke på alt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...