Gå til innhold

LIDL


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den røde eska med sjokolade som det er jordbærjogurtfyll inni :D:D!! Den har jeg kun sett der. Og jeg elsker den. De har jo diverse godteri der som ingen andre har da, til en helt grei penge.

Pasta osv får man jo i store poser, men om de er veldig mye billigere enn norske billigkjeder aner jeg ikke.

Vet ikke om hvordan middagsvarer er der i pris og kvalitet, da jeg stort sett går der for morro skyld (De har mye rart..) og for godteriet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst bør du kjøpe frukt og grønnsaker. Forrige helg kjøpte jeg en haug med purre til 4,50 kr kiloen f eks.

Vi pleier også å kjøpe tomatpuré, hakkede tomater, pickles osv.

De har en veldig god sjokoladedessert, står i kjøledisken i en sånn fire porsjonspakker i ett.

Jeg kjøper også billig naturell youghurt, tyrkisk youghurt og cottage cheese.

Billig brus har de også, de har to light varianter med appelsinsmak som er friske og gode. Tonicwater er kjempebillig.

Det var det jeg kom på nå. Blir som regel handlet inn en del tilbehørsvarer på Lidl, jeg kjøper i grunnen sjelden kjøtt der.

Kom på en ting til: de har en italiensk frossenpizza med salami som er helt fantastisk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med grissini - de er bra og billige på frukt og grønnsaker! De har også ofte stort utvalg i krydderurter med potte, som kan være vanskelige å få tak i i andre butikker på bestemte tider av året.. Jeg pleier dessuten å kjøpe mozzarella der, mye billigere enn f.eks Meny og andre butikker som selger det. Er i poser med ca 125 gram, veldig godt i salater eller på pizza! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en smøreost som er veldig god. Den er rund med hull i midten og ha en slags "skorpe/strø utenpå. Smaken er paprika, soltørkede tomater eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handler en gang i uken på lidl nettopp for å kjøpe billig og bra frukt og grønt... de har alltid tilbud på noe.

men jeg handler dessuten:

brus og vann med kullsyre ( de har 2 litere som er rimelige og bra)

hvetekake ( dvs rund med vanniljefyll)

heremtikk

frukt og grønt,

kjøttpålegg,

frukt kvarg

oster

kyllingfilet

fisk

frossen pizza

is

amunds øl

te

godteri

buljongterninger ( helst kyllingbuljongen)

pastasauser i pose

poser og rengjøringsmidler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Abba_*

Ikke forlat LIDL uten en 2 kilos sekk med dypfryst kyllingfilet. Det er garantert beinfritt og godt kjøtt. Nesten ikke til å tro.

De har også en slags Mozell som heter Brænne Eplerose. Men den er 200 ganger bedre enn Mozell. Ikke veldig billig, for den selges kun i halvlitersflasker. Men den er knallgod.

Liker du mørk sjokolade, prøv de med navn etter kolonistater. De er rangert etter kakaoinnhold.

Frukt og grønt er et must. Den verste frukten på LIDL er fortsatt bedre enn det beste fra REMA. Og mye billigere.

De har en slags Toro-aktige poser med chicken curry til 10 kr stykket. Trenger bare vann, og hvis du vil ha kylling i kyllinggryta: kyllingfileten jeg nevnte tidligere. Godt og billig måltid du ikke trenger skamme deg over å gi til gjester.

Og til slutt: De har en pringleskopi som er ekstremt sprø. Pringles er gummi i forhold. Og prøv også de blå posene med nacho-chips. Den med ostesmak er himmelsk. Og- den koster en tier. Jeg drar aldri derfra uten fire poser.

Kjøpte et halvt kilo Perfetto-kaffe til en tier. Ikke fullt så bra.

Mulig andre liker den. Har ikke prøvd de andre kaffetypene.

Kjøttdeigen deres (type Gullgryten) smaker veldig godt. Kom høyt opp på en test av TV2 Hjelper Deg. Men det er noen greier oppi der som minner om makaroni... Noen vil nok miste matlysten men jeg kjøper den allikevel.

Har ikke prøvd pølsene deres. De er ikke spesiellt billige, men de tyske spesialpølsene er visst veldig gode. Må prøve dem en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine sverger til den ferskpressede appelsinjuicen derfra. Finnes på 1literskartonger i kjøledisken, og kartongen er hovedsakelig blå.

Ellers liker jeg også veldig godt frukt-kvargen, særlig den med kirsebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper også appelsinjuicen på Lidl.

Pluss drikkeyoughurt på flaske - nydelige smaker og lite fett.

Kjøper alltid vann der. Fjellbekkvannet er deilig og friskt.

Frokostblandinger på tilbud som regel, billig ved og masse fersk frukt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

På Lidl handler jeg

Yoghurt,mange gode varianter å di er billige!

Cappuchino pulver

Frukt og grønt

Pizza stykker

Godteri

Vaskemidler

Forskjellige juicer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del frukt og grønnsaker, veldig billig. Kvalitet er varierende, men for eksempel squash koster jo omtrent ingenting der.

Yoghurt naturell (eneste som finnes i lettversjon!) og lett smøreost

Pickles (marinerte sopp og salteagurk, osv)

De hadde veldig god italiensk pasta der (men det bare kom og gikk, har ikke sett de igjen)

Ris-snacks, orientalsk blanding - 9.90 per pose

Og en helt fabelaktig mørk sjokolade med chilli fant vi siste gang

Ellers er det alle slags billig godteri der (alle slags kjeks og kaker), men det prøver jo jeg jo EGENTLIG å unngå... :'(

Vi besøker ikke Lidl så øfte, det er ikke så nærmt, men kjøper en del de gangene vi går, mye basisvarer som er billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopapir

Tørkerull

Frosne vårruller

Italiensk iskrem

Epleringer - godteri

Kokosboller

Sjokopålegg

Mozarellapizza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må være veldig uheldig med "min" Lidl-butikk, for kvaliteten på frukt og grønt der er elendig! Har aldri vært borti noe så ille...

Vi kjøper:

Dopapir

Tørkerull

Hermetiske hakkede tomater og tomatpure

Reker i hvitløk (sånn "salatpålegg", ikke aner jeg hva jeg skal kalle det..)

Div. te

Noen veldig gode trøfler i pose som heter Jamaica-etellerannet

Italiensk is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Lidl for et par dager siden, og fant en fantastisk ostesmørbrød-ost. Hver osteskive var sånn bløt og "smeltbar" og pakka inn i plast. Smakte fantastisk på mellom brødskivene jeg slang i smørbrødjernet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Lidl for et par dager siden, og fant en fantastisk ostesmørbrød-ost. Hver osteskive var sånn bløt og "smeltbar" og pakka inn i plast. Smakte fantastisk på mellom brødskivene jeg slang i smørbrødjernet :)

Oi, hva heter den osten? Er ute etter en ost som er god i toast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...