Gå til innhold

Terror i Frankrike?


Mamma til 3

Anbefalte innlegg

Skal reise til Paris og Eurodisney neste mandag og har gledet meg stort til dette. Var imidlertid i bursdag i stad og da fikk jeg høre: "Reise til Paris nå, jeg tror du er gal. Hadde jeg aldri tort. også lande på Jean De Gaulle flyplassen da? Den er jo bare så terror utsatt."

Må innrømme at jeg ble litt redd, har vært svært bekymra etter 11 september, men hadde bestemt meg for at terroristene ikke skal få bestemme over meg.

Hva tror dere? Er det verre å reise dit enn noe annet sted?

Hadde dere reist?

Og forresten har noen av dere hørt at det vistnok ble kapret et fly på Gardermoen før 11 september i 2001, som skulle krasjlande på Karl Johan? Det endte med at han som kapret flyet angret seg og lot seg overmanne istedet.

Har nå hørt denne historien 2 ganger, men kan ikke huske at det har vært noe om dette i media.

Hadde vistnok å gjøre med vår innblanding i Israel og Palestina konflikten å gjøre ( Osloavtalen ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del tror ikke jeg hadde vært noe spesielt redd for å reise. Tror ikke Frankrike er noe farligere enn f.eks. Sveits for å si det slik.. :ler:

Bare reis du, å kos deg! Ikke tenk så mye på terror å slikt.. Tror sikkerhet og slikt er blitt ganske mye bedre etter 11. september, så jeg tror ikke det er noe spesielt å uroe seg for.

Har ikke hørt noe om noe terror i Oslo... :roll:

Har det virkelig skjedd hadde vi vel fått hørt om det gjennom media? Men ikke vet jeg.. Ingenting overrasker meg lengre når det kommer til slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Jamie!

Flyr ofte jeg og tenker sjeldent på mulighetene for at flyet skal bli kapret.

GOD TUR!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe inntrykk av at Frankrike er noe mer terrorutsatt enn andre steder. Jeg hadde reist, uten tvil. Risikoen for terror skal ikke forhindre meg i å leve livet mitt.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica, ikke innlogget

Reis! Kan ikke gå rundt å tenke sånn! skal selv farte rundt i Europa i sommer, og orker ikke å tenke på terror, ETA osv. Kan jo ikke mure seg inn i huset sitt resten av livet heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reis! Søstera min studerer for tiden i Frankrike og flyr fram og tilbake i hytt og pine, hun har aldri engstet seg. Og hvis det er noen trøst - terrorfaren i Frankrike er vel kanskje enda mindre etter at de var så veldig imot krigen i Irak!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere er så enstemmige i at vi skal reise...

Vi reiser vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...