Gå til innhold

Aftenstjerne sin dagbok!


Aftenstjerne

Anbefalte innlegg

Hm, tenkte jeg skulle prøve meg på dette her, skrive en dagbok. Leeeenge siden jeg har gjort. Men, fant ut det var greit å prøve. Er gravid, 12+1 idag, så da kan jeg jo skrive, så glemmer jeg ikke :)

Venter på brev fra rikshospitalet, hvor ejg har søkt om oppfølging på Dia pol, da jeg har lavt stoffskifte, håper på positivt svar fra dem, for jeg er ikke så fornøyd med legen, hun er flink for all del, men tar vel kanskje ikke alt så alvorlig!!

Magen har begynt å komme nå, Både ser det og merker det på klærne :D

Ellers har jeg de siste dagene blitt ekstremt trøtt igjen, føler bare for å sove, men det går vel over det og tenker jeg.

Hm, vet ikke hva mere jeg skal skrive nå, men da er jeg illefall igang om ikke annet...

Jaja, ha en fin natt til deg som leste dette :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Velkommen som dagbokskriver, Aftenstjerne.

Kjekt med dagbok i tillegg til snartmamma november klubben.

Skriver selv.

Er blitt en liten nettbimbo... :ler:

Må ha med meg "alt"...

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver Aftenstjerne :D

Det er deilig å være over de "kritiske" 12 ukene...

Regner med at du kommer til å få mye å skrive i dagboken din etterhvert. Gleder meg til å følge deg videre. :D

Klem fra Wit 13+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :D

De siste dagene har gått med til å være trøtt, eller å være sliten. Begynner å bli litt lei av det!!!

Er jo sykemeldt, så jeg kjeder meg mye, og døgnet er i ferd med å bli snudd. Må prøve å finne på noe lurt så jeg får snudd det tilbake igjen. Noen med noen gode råd?